عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تسلیت رییس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت عروج دکتر رحمت الله بهمرام


پیام تسلیت رییس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت عروج دکتر رحمت الله بهمرام

پیام تسلیت رییس سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت عروج دکتر رحمت الله بهمرام

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان به مناسبت فاجعه منا و عروج شهادت گونه دانشمند فرهیخته و برجسته کشاورزی دکتر رحمت الله بهمرام پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام امده است:

حج تو در منای شهادت به خون نشست / زین غم دل ملائک هفت آسمان شکست

درگذشت جمعی کثیری از حجاج و رحلت شهادت دانشمند فرهیخته و برجسته کشاورزی دکتررحمت الله بهمرام در حین انجام مناسک حج موجی از تاثر و تالم را برانگیخت و ملت ایران اسلامی، دیار شهدا و صلحا و سرزمین دلیر مردان را غمبار و اندوهگین ساخت.

دریغ و درد که امسال، زائران این سفر معنوی در منای حضور به خون تپیدند و در موقف عرفات، بال‌های سعی‌شان شکست و لب‌هاشان در عطشی عاشورایی به خون نشست و جهان اسلام، داغدار غمی تلخ شد.

حاجیان و راویان حج خونین، سعی و حج‌تان مشکور؛ امید که جان‌های عموم مسلمین در پرتو آرامبخش کلام نورانی قرآن کریم آرام گیرند.

اینجانب به نمایندگی از سازمان جهاد کشاورزی استان گاستان با تسلیت عروج شهادت گونه همکار عزیزو دانشمند فقیدمان زنده یاد "دکتر رحمت اله بهمرام" ،این فاجعه عظیم و اندوه‌بار را به روح مطهر حضرت امین‌الله الاعظم(ص) و ساحت مقدس حضرت بقیةالله ارواحناه له الفداه و مقام معظم رهبری، عموم عزاداران و بازماندگان ایشان در سراسر جهان اسلام وایران و همکاران محترم بخش کشاورزی سراسرکشورتسلیت و تعزیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند منان، شفای عاجل مجروحان این حادثه را مسالت می‌نمایم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .