عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 759 شهر و روستای استان از نعمت گاز برخوردارند

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان:

759 شهر و روستای استان از نعمت گاز برخوردارند

 

 به گزارش روابط عمومی مهندس صفرعلی جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت گازاستان گلستان گفت: در حال حاضر 29 شهر و 730 روستای استان از نعمت گاز برخوردار می باشند.

 وی افزود : گازرسانی به استان گلستان از سال 60 آغاز شد که در آن زمان روستاهاي امير آباد ، قزلجه و يساقي بعنوان اولين روستاهاي استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار گرديدند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد:از آن زمان تاکنون گازرسانی با روند پرشتابی در کشور و این استان همراه شد که در همین راستا در سطح استان گلستان بالغ بر 7 هزار و 630 کیلومتر شبکه اجرا شده و تعداد 258 هزار و 95 انشعاب نصب و 492 هزار 906 خانوار نیز از نعمت گاز بهره مند شده اند.

 مهندس جمال لیوانی از جمله اقدامات مثبت صورت گرفته در خصوص گازرسانی به مناطق فاقد گاز را بند (ق) تبصره 2 قانون بودجه سال 93 دانست و افزود: براساس بند ((ق )) تبصره 2 قانون بودجه کشور، گازرسانی به روستاهای واجد شرایط استان ، در دستور کار قرار گرفت که برابر برنامه ازنعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 وی یادآورشد: گازرسانی به پروژه های صنعتی از برنامه های مهم و مورد تاکید دولت بوده تا این انرژی طبیعی ضمن اینکه سوخت مورد نیاز واحد های صنعتی را تامین کند سهم بزرگی نیزدر کاهش آلاینده های زیست محیطی و شكوفائي اقتصاد کشور داشته باشد، بنابراین هم اکنون دراستان گلستان تعداد 1577 واحد صنعتی عمده وجزء وهمچنین 64 جایگاه CNG گازرسانی شده است .

 جمال لیوانی گفت:در آستانه فصل پاييز قرار داريم و هوا رو به سرد شدن مي رود و مشتركين گرامي نيز رفته رفته جهت گرم شدن منازل درفكر استفاده از وسايل گرمايشي خواهند افتاد ،بنابراين دقت شود تا سيستم لوله كشي داخلي منزل را كنترل نموده و در صورت زنگ زدگي يا خوردگي فوراً زنگ زدايي و محل مورد نظر باز سازي و رنگ آميزي گردد.

 مدیرعامل شرکت گاز گلستان درخاتمه اظهار داشت:با توجه به اینکه استفاده از دودکشهای نامناسب و بسته بودن مسیر یکی ازعواملی است که بیشترین مرگ و میرناشی از عدم رعایت نکات ایمنی را بهمراه دارد،لذا مشترکین عزیز ضمن استفاده از دودکشهای مناسب برای وسایل گاز سوز از بازبودن مسیر دودکشها اطمینان حاصل نمایند تا انشاء ا... بتوانند بخوبی از این نعمت الهی بهره مند شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .