عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لحظه اي لبخند، هديه مسئولين استاني به كودكان بيمار


لحظه اي لبخند، هديه مسئولين استاني به كودكان بيمار

لحظه اي لبخند، هديه مسئولين استاني به كودكان بيمار

به مناسبت هفته ملي كودك، مديركل كانون پرورش فكري به همراه برخي از مسئولين استاني با حضور در بيمارستان تخصصي كودكان گرگان ضمن بازديد از بخش هاي مختلف از كودكان بستري شده در اين بيمارستان عيادت كردند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، هم زمان با هفته ملي كودك، طي هماهنگي به عمل آمده مديركل كانون پرورش فكري به همراه رئيس شوراي اسلامي شهرستان گرگان، مديركل امور بانوان استانداري و سرپرست نهاد كتابخانه هاي عمومي استان و با حضور مربيان مركز شماره 2 گرگان به عيادت كودكان بيمارستان طالقاني شهرستان گرگان رفته و با اجراي شعرخواني، اهداي كتاب و كاردستي توسط عضو نوجوان كانون لحظات شادي را براي آنان رقم زدند.

گفتني است، هدف از برگزاري اين بازديد علاوه بر اجر معنوي، ايجاد فضايي شاد و مفرح هرچند كوتاه براي كودكان بيمار بود.

در ادامه اين بازديد ها عبدالرحيم سيفي به همراه مديران، مسئولين و كارشناسان كميته امداد امام خميني (ره) استان به ديدار خانواده هاي ايتام رفته و با اهداي بسته هاي فرهنگي هفته ملي كودك را به آنها تبريك گفت.

هم چنين بازديد از مدرسه استثنايي گلسار با حضور مدير آموزش پرورش استثنايي استان و ديدار با بچه هاي كانون اصلاح و تربيت با حضور مديركل زندان ها و معاون دادگستري استان و استقرار كتاب خانه سيار روستايي گرگان براي اجراي فعاليت هاي قصه گويي، شعر خواني و نقاشي متري در كانون اصلاح تربيت گرگان از برنامه هاي آن روز مديركل كانون گلستان بود.

 لحظه اي لبخند، هديه مسئولين استاني به كودكان بيمار

 

لحظه اي لبخند، هديه مسئولين استاني به كودكان بيمار

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .