عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام تمهیدات لازم برای تامین گاز پایدار

در جلسه مديريت بحران شرکت گاز استان تأکید شد:

انجام تمهیدات لازم برای تامین گاز پایدار

 به گزارش روابط عمومي، دومین جلسه مديريت بحران گاز گلستان با حضور مدیرعامل و اعضای جلسه برگزار و درخصوص اهداف جلسه و انجام تمهیدات لازم و ضروری به منظور تامین گاز پایدار و مستمر برای ماههای سرد سال بحث و تبادل نظر شد.

 در آغازجلسه میرشاهدهی دبیر مديريت بحران شرکت گاز استان گلستان ضمن خیر مقدم ، با تشریح اهداف جلسه، گزارشی از اهم فعالیتها واقدامات انجام شده در حوزه مدیریت بحران ارائه نمود.

 در همین راستا مدیرعامل و رئیس مدیریت بحران گاز گلستان در خصوص نتایج این نشست گفت: دراین جلسه مقرر شد در زمینه تکمیل ترمیم و بازسازی لوله ها ونقاط آسیب پذیر هرچه سریعتر کار ترمیم و بازسازی انجام پذیرفته و روند پیشرفت بصورت مستمر گزارش گردد.

 وی افزود:وضعیت تامین سوخت برای ماههای سرد نیز از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد توجه قرار گرفت بطوریکه برآن شدیم تا موضوع طی نشستی با حضور سایر دستگاههای ذیربط مورد بررسی قرار گرفته و در این رابطه تصمیم گیری شود.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی در ادامه تصریح کرد:یکی ازمواردی که می تواند نقش موثری در روند آمادگی این شرکت در مواقع حوادث احتمالی داشته باشد وانجام مانورهای آمادگی است که در این رابطه مقرر شد مانور سطح ((A)) با مسئولیت پدافند ومدیریت بحران شرکت بصورت متمرکز در یکی از شهرستانها برنامه ریزی گردد ،ضمن اینکه مانورهای سطح ((B)) و ((C)) نیز توسط شهرها با هماهنگی واحد پدافند و مدیریت بحران مطابق برنامه تدوین شده اجرا شود.

 مديرعامل و رئيس مدیریت بحران شرکت گاز استان گلستان درخاتمه ضمن تشکر از همکاری مردم شریف استان اظهار داشت:خوشبختانه تمهیدات لازم واقدامات پیشگیرانه ومناسب برای ورود به فصل سرما انجام شده است وامیدواریم با مساعدت مردم شریف استان که همچون سنوات گذشته در زمینه مدیریت مصرف گازطبیعی نهایت همکاری را با این شرکت داشته اند ، بتوانیم سال جاری را نیز بدون هیچ نگرانی به پایان برسانیم .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .