عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملكرد كميسيون ايمني حمل و نقل گلستان خوب ارزيابي شد

در بررسي هاي وزارت راه و شهرسازي:

عملكرد كميسيون ايمني حمل و نقل گلستان خوب ارزيابي شد

عملكرد كميسيون ايمني حمل و نقل گلستان خوب ارزيابي شد

عملكرد كميسيون ايمني حمل و نقل استان گلستان طبق پيگيري ها و بررسي هاي معاونت برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي، خوب توصيف شده است.

به گزارش روز دوشنبه اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، كميسيون ايمني حمل و نقل استان با برگزاري منظم جلسات و ارسال صورتجلسات مربوط، ثبت تصادفات در سامانه سوانح حمل و نقل كشور و ارايه گزارش هاي مربوط به وقوع تصادفات رانندگي، نحوه پاسخگويي به مكاتبات و ساير موارد توانسته در بين كميسيون هاي حمل و نقل استان ها از عملكرد خوبي برخوردار شود.

مديريت دفتر ايمني حمل و نقل معاونت برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي با پيگيري هاي مستمر و رصد سه مرحله عملكرد كميسيون هاي اجرايي مديريت ايمني حمل و نقل استان ها، استان گلستان را در اين جايگاه قرار داده است.

كميسيون اجرايي مديريت ايمني حمل و نقل به رياست استانداري ها و دبيري ادارات كل راه و شهرسازي استان ها و مركب از پليس راهور، اداره كل حمل و نقل و پايانه ها، اورژانس، هلال احمر ، شركت مخابرات و مديريت حمل و نقل و ترافيك شهرداري هاي مراكز استان ها است كه به منظور ايجاد يكپارچگي و هماهنگي فراگير در زمينه مديريت ايمني حمل و نقل و تحقق اهداف و اولويت هاي تعيين شده در سند راهبرد ملي ايمني راه هاي ايران تشكيل شده است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .