عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تکریم ارباب رجوع باید به اولویت اصلی خدمت رسانی تبدیل شود

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

تکریم ارباب رجوع باید به اولویت اصلی خدمت رسانی تبدیل شود

تکریم ارباب رجوع باید به اولویت اصلی خدمت رسانی تبدیل شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تکریم ارباب رجوع باید به اولویت اصلی خدمت رسانی به مردم تبدیل شود که انتظار می رود کارکنان زحمتکش این اداره، اهتمام بیشتری نسبت به این مهم داشته باشند.

مهندس امراله عباسی در جمع کارکنان اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان عنوان کرد: این اداره به عنوان یک نهاد خدمت رسان ، یکی از دستگاه های دولتی استان می باشد که با حجم بالای مراجعات مردمی مواجه است بنابراین تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری این دستگاه و کارکنان آن قرار داده بگیرد.

عباسی خاطرنشان کرد: باید خدمت بدون منت به مخاطبانمان را در اولویت کاری خود قرار دهیم، زیرا مردم ما همواره در صف نخست حمایت از اصول و ارزش‌های انقلاب قرار دارند و مدیران باید با تمام توان برای رفع نیازها و مشکلات آنها تلاش کنند.

مهندس عباسی تاکید کرد: انتظار داریم کارشناسان اداره روابط کار و حوزه تعاون که بیشترین مراجعین را دارند به عنوان پیشانی اداره در خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم می باشند، برنامه‌ای جدی برای تحقق برنامه ها و اهداف عالی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را تدوین کنند.

وی در ادامه خواستار شد که واحد های حراست و بازرسی با نظارت دقیق خود، در اجرای قانونی کارها برای پیشبرد این هدف مهم گام بردارند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان گفت: البته در حوزه تکریم ارباب رجوع نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم و در این میان روابط عمومی تمام تلاش خود را در این زمینه می نماید تا ضمن آگاه‌سازی جامعه، حقوق مسلم مخاطبانمان را به آنها آموزش دهد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1460
  • کد خبر : 14009