عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جاده هاي گلستان لغزنده است، رانندگان مراقب باشند


جاده هاي گلستان لغزنده است، رانندگان مراقب باشند

جاده هاي گلستان لغزنده است، رانندگان مراقب باشند

 مديركل راه و شهرسازي گلستان از لغزندگي سطح جاده هاي استان براثر بارش پراكنده باران در استان خبر داد و به رانندگان توصيه كرد كه حتما به رعايت قوانين و مقررات ايمني توجه جدي داشته باشند.

به گزارش روز شنبه اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري اظهارداشت: لغزندگي سطح جاده ها بويژه در مناطق كوهستاني بيشتر احساس مي شود به همين خاطر به همراه داشتن ملزومات زمستاني و تجهيز خودروها به وسايل گرمايشي براي تردد در جاده هاي استان بويژه جاده هاي كوهستاني الزامي است.

به گفته وي، براساس پيش بيني هاي هواشناسي تا دو روز آينده نيز، شرايط جوي استان ناپايدار، تمام ابري و همراه با بارش هاي پراكنده باران و احتمال برف در مناطق كوهستاني خواهد بود.

رستمي با بيان اينكه نيروهاي راهدار اداره كل هم اكنون در راهدارخانه هاي مستقر در طول راه هاي استان حضور دارند و در شرايط بحراني به بازگشايي راه ها و عمليات راهداري مي پردازند، از رانندگان خواست كه حتما قبل از سفر از طريق تماس با سامانه جامع اطلاع رساني 141 از آخرين وضعيت ترافيك و شرايط جوي حاكم بر راه ها به صورت آن لاين مطلع شوند و بعد براي سفر اقدام كنند تا دچار مشكلات احتمالي ناشي از شرايط ناپايدار جوي در طول راه ها نشوند.

وي اضافه كرد: مركز مديريت راه هاي استان نيز با شماره تماس 5-01732223131 در طول شبانه روز آماده پاسخگويي به رانندگان و كاربران جاده ها مي باشد.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر راه اصلي، فرعي و روستايي دارد كه يكهزار و 900 كيلومتر آن برفگير است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .