عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسخ گويي به 97 درصد نامه هاي مردمي در راه و شهرسازي گلستان


پاسخ گويي به 97 درصد نامه هاي مردمي در راه و شهرسازي گلستان

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: به 118 فقره برابر با 97 درصد نامه هاي مردمي كه از ابتداي سال جاري تاكنون از طريق سامانه سامد به اين اداره كل رسيده، پاسخ داده شده است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري، مجموع نامه هاي رسيده از طريق سامانه سامد را به اداره كل طي اين مدت از سال جاري 122 مورد ذكر كرد.

به گفته وي، موضوع نامه ها مربوط به درخواست ثبت نام، تحويل و تسهيلات واحدهاي مسكن مهر، بهسازي و آسفالت راه ها، مشكلات مربوط به املاك و حقوقي، حريم راه ها، تسهيلات بافت هاي فرسوده، تقاضاي اشتغال و تبديل وضعيت نيروهاي اداره كل و بازنشستگي كاركنان بوده است.

رستمي ادامه داد: اداره ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات اداره كل پس از دريافت نامه ها از سامانه سامد آنها را براي بررسي و دستور مقتضي به مديريت هاي مرتبط ارجاع كرده است.

مديركل راه و شهرسازي گلستان اظهاركرد: در سفر رياست محترم جمهوري و هيات دولت به استان در آذرماه سال گذشته نيز، بيش از 1500 نامه مردمي از طريق سامانه سامد به اداره كل ارجاع شد كه به تمام آنها رسيدگي و پاسخ مقتضي داده شد.

رستمي افزود: هم استاني ها طي تماس تلفني با شماره 111 و برقراري ارتباط با سامانه سامد مستقر در استانداري گلستان مي توانند نظرات، پيشنهادات و درخواست ها و انتقادات خود را به صورت شفاهي يا كتبي به اين سامانه اعلام و كد رهگيري براي پيگيري نامه هاي خود دريافت كنند.

استان گلستان با جمعيت يك ميليون و 850 هزار نفر از استان هاي شمالي كشور و با رنگين كماني از اقوام مختلف است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .