عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان نائب قهرمان رقابتهای کبدی ساحلی باشگاههای کشور شد


گلستان نائب قهرمان رقابتهای کبدی ساحلی باشگاههای کشور شد

هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه های کشور انتخابی تیم ملی با نائب قهرمانی تیم شهرداری سرخنکلاته گلستان به پایان رسید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ،مرحله نهایی هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه های کشور انتخابی تیم ملی روز جمعه با نائب قهرمانی تیم شهرداری سرخنکلاته گلستان به پایان رسید.

در این رقابتها تیم مرکزی با برتری برابر نماینده گلستان به قهرمانی رسید و تیمهای دانشگاه پیام نور واحد زهک سیستان و بلوچستان و فوم حکیم سبزواری به طور مشترک عنوان سوم این رقابت ها را کسب کردند.

در آخرین روز رقابت ها سه دیدار برگزار شد که در نخستین آن تیم هیات کبدی مرکزی با نتیجه 43 بر 29 بر تیم هیات کبدی خراسان شمالی غلبه کرد.

در بازی دوم تیم شهرداری سرخنکلاته در برابر هیات کبدی قم به برتری 47 بر 27 رسید و در بازی آخر تیم فوم حکیم سبزواری در یک دیدار حساس و نزدیک با نتیجه 32 بر 31 تیم دانشگاه پیام نور واحد زهک غلبه کرد.

همچنین عصر روز گذشته شش دیدار برگزار شد که در بازی های اول تا سوم تیم های شهرداری سرخنکلاته، مرکزی و قم به ترتیب با نتایج 43 بر 36، 38 بر 36 و 50 بر 37 در برابر تیم های فوم حکیم سبزواری، پیام نور واحد زهک و خراسان شمالی برتری یافتند.

در بازی های چهارم تا ششم تیم های مرکزی، پیام نور واحد زهک و فوم حکیم سبزواری به ترتیب در برابر تیم های شهرداری سرخنکلاته، خراسان شمالی و قم با نتایج 48 بر36، 38 بر 29 و 44 بر 26 به برتری رسیدند.

مرحله نهایی هفتمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی ساحلی باشگاه های کشور انتخابی تیم ملی با حضور شش تیم از استانهای گلستان، مرکزی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و قم برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .