عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهمنامه همکاری بین میراث فرهنگی و کمیته امداد استان منعقد شد


تفاهمنامه همکاری بین میراث فرهنگی و کمیته امداد استان منعقد شد

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به منظور همکاری دو جانبه در راستای توانمند سازی و اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت منعقد گردید.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان، ابراهیم باغبانی اظهار داشت: در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی همکاری های خوبی در زمینه اشتغال مددجویان با این سازمان داشته ایم. این تفاهمنامه همکاری به منظور استفاده از ظرفیت های هنری و صنایع دستی استان، ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا، با اجرای آموزشهای مورد نیاز در حوزه ی صنایع دستی منعقد گردیده است.

وی با اشاره به آموزش 738 نفر از مددجویان، در دوره های آموزشی میراث فرهنگی ، در رشته های صنایع دستی،گردشگری، فرش و تابلو فرش و...در سال 93 و 6 ماهه اول سال 94 افزود: به وجود آوردن بستر لازم برای همکاری در زمینه آموزش مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، برگزاری جشنواره ها، نمایشگاهها و کارگاههای آموزشی از جمله این موضوعات است.

این تفاهمنامه در مراسمی با حضور مدیران کل دو دستگاه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی استان منعقد شد و از تاریخ انعقاد به مدت یکسال قابل اجراست.

بیش از 54 هزار خانوار در حال حاضراز خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بهره مند می باشند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : محابد
  • بازدید : 1373
  • کد خبر : 14254