عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعویض وافزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز روستای گوگجلی قرنجیک

مدیرعامل گاز گلستان خبر داد:

تعویض وافزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار گاز روستای گوگجلی قرنجیک

 

به گزارش روابط عمومی، مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان از اجرای موفق تعویض ایستگاه TBS گاز روستای گوگچلی قرنجیک از توابع شهرستان گمیشان خبر داد.

 وی گفت:در همین زمینه به منظور افزایش ظرفیت و تقویت فشار گاز و تأمین گاز پایدار برای مردم منطقه با برنامه ریزی صورت گرفته نسبت به تعویض ایستگاه مذکور اقدام شد.

مهندس جمال لیوانی تصریح کرد:ظرفیت ایستگاه مذکور 2500 بوده و توانستیم آنرا به 2 برابر یعنی 5000 ارتقاء دهیم تا قابلیت ایستگاه فوق افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود:درحال حاضر با تعویض ایستگاه روستای گوگجلی قرنجیک و افزایش ظرفیت آن نگراني مردم شریف منطقه و صنایع مسیر در تامین گاز مرتفع شده و انشاء ا... مشکلی درتامین سوخت مورد نیاز وجود نخواهد داشت .

 این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت:درمجموع بابت اجرا و خرید ایستگاه ،تجهیزات و کالاهای مورد نیاز افزون بر 556 میلیون ریال از محل بودجه های عمرانی شرکت گازاستان گلستان هزینه شده است.

 وی افزود:ازنکات قابل توجه در انجام این پروژه آن بود که به منظور سنجش میزان آمادگی همکاران در مواقع اضطراری ، مقرر شد عملیات تعویض ایستگاه در قالب مانوری در مدت زمان 48 ساعت برنامه ریزی و اجرا شود که خوشبختانه با تلاش های همکاران و توانمندی و تجارب بالای نیروهای فنی این مدت به نصف کاهش یافته و موفق شدیم عملیات تعویض را در مدت 24 ساعت به پایان برسانیم .

مدیرعامل شركت گازاستان گلستان در پایان با تقدیر از واحدهای مجری این عملیات اذعان داشت:نظر به اینکه تعداد مشترکین گاز استان اعم از واحدهای خانگی ،تجاری و صنعتی به میزان قابل توجهی درحال افزایش مي باشد،بنابراین لازم دیدیم تعدادی از ایستگاههای تقلیل فشارگاز منجمله ایستگاه روستای گوگجلی قرنجیک را شناسایی و نسبت به تعویض آنها اقدام نمائیم .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .