عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای آزادشهر بازدید کرد


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای آزادشهر بازدید کرد

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای آزادشهر بازدید کرد

 همزمان با هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی وحرفه ای، وطنی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به همراه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای و جمعی از روسای شهرستانی، از مرکز آموزش فنی و حرفه ای آزادشهر بازدید بعمل آوردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این بازدید وطنی ضمن گفتگو با کارآموزانی که در مقاطع درسی مختلف مشغول تحصیل بودند، از روی آوردن آنها به سمت آموزش های فنی وحرفه ای تقدیر و آنها را در ادامه این راه تشویق کرد.

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن اشاره به قابلیت های بالای مراکز آموزش فنی وحرفه ای و کیفیت آموزش های ارائه شده، گفت: هماهنگی خوب بین آموزش و پرورش و فنی وحرفه ای استان در راستای انتقال دانش مهارتی به دانش آموزان صورت خواهد گرفت که از موازی کاری دستگاه ها و اتلاف منابع جلوگیری می نماید.

 وی افزود: با توجه به مشابه بودن واحدهای درسی هنرجویان کار و دانش و حرفه های آموزشی ارائه شده توسط آموزش فنی وحرفه ای، میتواند تدبیری اندیشیده شود تا تعامل بیش از پیش بین دودستگاه بوجود بیاید که هنرجویان بتوانند واحدهای عملی درس های خود را زیرنظر مربیان آموزش فنی وحرفه ای بگذرانند و این هماهنگی در کیفیت آموزش ارائه شده به هنرجویان آموزش و پرورش میتواند تأثیر بسیار بالایی داشته باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .