عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش کارآفرینی همگام با نواندیشان هلال در گلستان


برگزاری همایش کارآفرینی همگام با نواندیشان هلال در گلستان

 برگزاری همایش کارآفرینی همگام با نواندیشان هلال در گلستان

همایش کارآفرینی همگام با نواندیشان هلال به مناسبت روز جهانی کار آفرینی به همت مؤسسه آموزشی علمی کاربردی هلال احمر، معاونت امور جوانان گلستان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در سالن آمفی تأتر مرکز آموزش علمی کاربردی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ اکبری با اعلام این خبر گفت: همزمان با روز جهانی کار آفرینی و لزوم تقویت کار گروهی، رهبری و مدیریت امور در حوزه های مختلف و بهره مندی از تجربات کار آفرینان این همایش با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ضمن قدردانی از مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به ویژه حوزه معاونت اشتغال و کارآفرینی؛ خاطر نشان کرد: ظرفیت جمعیت هلال احمر با وجود اعضا و جوانان در حوزه های مختلف تشکیلات کانون بستر مناسب فعالیت در تمامی حوزه ها را فراهم آورده است. با توجه به رسالت جمعیت هلال احمر نسبت به توانمندسازی جوانان در حوزه های مختلف در کنار فلسفه ذاتی و مأموریت های اصلی؛ مشارکت با نهاد ها و دستگاه هایی چون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بسیار اثر گذار دانست.

وی در ادامه ضمن اشاره به حضور دکتر پورقاز از مدرسین کشوری حوزه کارآفرینی و خلاقیت، خاطر نشان کرد: در این همایش دبیران کانون های جوانان و امدادگران و دانشجویان با نحوه چگونگی ایجاد و تعمیم بستر مناسب به منظور رهبری و مدیریت صحیح در فعالیت ها و ابتکار و خلاقیت که منجر به فعالیتی نو و کار جدید خواهد شد؛ آشنا شدند.

در این همایش دکتر برزعلی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان گفت: تربیت نیروی جوان و کارآمد در بستر فعالیت های کارآفرین محور مبتنی بر خلاقیت و نوآوری از رسالت ها و دغدغه های دانشگاه جامع علمی و کاربردی گلستان است.

همچنین در این جلسه دکتر رهبری معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گلستان ضمن قدردانی از جمعیت هلال احمر گلستان در برپایی این همایش، گفت: اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از رسالت های اصلی ما ضمن ارتباط و پیوند با دیگر دستگاه ها نتیجه بخش خواهد بود. مطمئنا ظرفیت بی بدیل جمعیت هلال احمر در بهره مندی از استعداد جوانان، به ما دراین مسیر کمک شایانی خواهد کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .