عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست خبری جشنواره ملی شعر کنگره ده هزار شهید بازار واصناف کشور در گرگان برگزار شد


نشست خبری جشنواره ملی شعر کنگره ده هزار شهید بازار واصناف کشور در گرگان برگزار شد

نشست خبری جشنواره ملی شعر کنگره ده هزار شهید بازار واصناف کشور در گرگان برگزار شد

 نشست خبری جشنواره ملی شعر کنگره ده هزار شهید بازار واصناف کشور در گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، این نشست خبری با حضور مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان ،مهندس حسن زاده معاون امور بازرگانی سازمان ، سرهنگ قجر مسئول بسیج اصناف استان ،حسین خلیلی رئیس اتاق اصناف گرگان و جمعی از خبرنگاران در ساختمان شهید دوانلو سازمان برگزار شد .

مهندس قوانلو رییس برگزاری این جشنواره در استان گلستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار در خصوص برگزاری این جشنواره گفت : جشنواره شعر فرهنگ ایثار ، شهادت با عنوان شعر بازار و اصناف ساعت ۱۶ روز یکشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می گردد.

وی در ادامه گفت : بابرگزاری این جشنواره می توانیم شان و مقام شهدای بازار و اصناف را در راستای فرهنگ شعر و ادب افزایش دهیم.

رییس جشنواره ملی شعر اصناف در استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت : امیدوارم خبرنگاران محترم و رسانه های مکتوب و مجازی استان این مراسم بزرگ را به صورت گسترده پوشش دهند.

مسوول بسیج اصناف گلستان در این نشست مطبوعاتی گفت: این جشنواره در قالب کنگره ملی 10 هزار شهید اصناف و بازاریان کشور و با هدف بزرگداشت شهیدان تاکنون در خوزستان، آذربایجان غربی، فارس، خراسان رضوی، قم، گیلان و اصفهان برگزار شده و یا درحال برگزاری است.

خلیل قجر اظهار کرد: سهم گلستان از این کنگره ملی، جشنواره شعری با نام حبیب خدا بوده که در شان 200 شهید اصناف استان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون 200 اثر شعری به دبیرخانه کنگره در تهران ارسال شده است که 30 اثر از گلستان بوده و هشت مورد آن بعنوان برگزیده انتخاب شده است.

قجر افزود: در روز یکشنبه هفته آینده در مجموع از 20 اثر برگزیده جشنواره با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی قدردانی می شود.

وی گفت: در این کنگره، برنامه های متنوعی اجرا می شود که از جمله معرفی شهید شاخص اصناف استان به نام عزیزا... عقربی است که پیرامون آن کتابی نیز تدوین شده است.

به گفته وی، فرمانده نیروی مقاومت بسیج کشور، استاندار گلستان و شماری از مسوولان استانی و شهرستانی از جمله مهمانان این کنگره خواهند بود.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1515
  • کد خبر : 1470