عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان


هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان صبح امروز در محل سالن کنفرانس دفتر مدیر تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، در این جلسه خانم رحمانی ریاست کمیته ضمن خوشامدگویی ، به بررسی مصوبات قابل پیگیری کمیته در خصوص تشکیل کمیته خیرین پرداختند که در این خصوص آقای طالبی دبیر شورای هماهنگی گزارش مبسوطی مبنی بر شکل گیری کمیته های خیرین در سطح 12 شهرستان ارائه نمودند و افزودند با عنایت به توان سازمان های مردم نهاد استان و شکل گیری کمیته خیرین شهرستانی می توان در جهت تشکیل مجمع استانی  اقدام نمود.

در ادامه در راستای بررسی مشکلات و موانع عملیاتی شدن سند جامع پیشگیری از اعتیاد بحث و تبادل نظر شد و گزارشی توسط نماینده دانشگاه علوم پزشکی در خصوص برگزاری کارگاههای آموزشی TOT ارائه شد

مدیرکل بهزیستی استان  با اشاره به اهمیت مباحث پیشگیری و اصل و اساس بودن پیشگیری خاطرنشان نمود:، سند جامع پیشگیری از اعتیاد تنظیم شده در کمیته فرهنگی وپیشگیری جهت تصویب نهایی وبهرمندی ازآن به عنوان یک سند محور در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان  مطرح گردد.

خانم رحمانی درادامه ضمن تاکید بر رشد دانش وتوانمند سازی اساتیداستانی دراین زمینه افزود: ضمن شناسایی اساتید برجسته استان می توانیم ازاین عزیزان درکارگاههای آموزشی TOT بهرمند شویم.

 سپس نماینده آموزش و پرورش در راستای برگزاری جشنواره نوجوان سالم توضیحاتی ارائه نمود و افزود: امسال پنجمین دوره این جشنواره با هدف پوشش 3000 دانش آموز و 600 هزار نفراز والدین  در سطح استان برگزار خواهد شد. بدین منظور همکاری دستگاههای اجرایی و استفاده از پتانسیل سازمان های مردم نهاد و NGO ها ضروری به نظر می رسد.

در پایان مقرر شد: به منظور تبلیغات و اطلاع رسانی فعالیت این کمیته، دستگاههای عضو  نسبت به ارسال اخبار خود به اداره کل بهزیستی اقدام نمایند.

هشتمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 2472
  • کد خبر : 14710