عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید ریاست دانشگاه از مرکز آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس1


بازدید ریاست دانشگاه از مرکز آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس1

 صبح امروز دکتر برزعلی از مرکز آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس1 بازدید نمود. در این بازدید ایشان ضمن بررسی آخرین فعالیت های مرکز آموزش در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی از نزدیک با اقدامات این مرکز در ترم جاری آشنا شدند.

ایشان همچنین در کلاسهای درسی دانشجویان حضور یافتند و با دانشجویان دانشگاه در خصوص دیدگاه ها، انتظارات، مسائل و نظرات آنها و اساتید به تبادل نظر پرداختند.

وی در صحبت های خود ضمن اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از قشر دانشگاهی، آخرین فعالیت های دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در حوزه های مختلف آموزشهای مهارتی تشریح و جایگاه این دانشگاه را در حال و آینده بسیار درخشان عنوان نمودند.

برزعلی همچنین با اشاره به بند76 سیاست های ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب در تدوین برنامه ششم توسعه کشور، افزایش سهم آموزشهای مهارتی را در اینده نقطه اتکاء بسیار مهمی در عرصه فعالیتهای دانشگاه جامع علمی کاربردی دانسته و از تلاشهای آقای دکتر اخباری، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در تدوین سند تحول راهبردی بر اساس سیاست های کلی نظام بویژه اقتصاد مقاومتی و علم و فناوری تشکر کرد.

وی به درخواست بخشی از دانشجویان در ادامه تحصیل در برخی از رشته های دانشگاهی جامع علمی کاربردی به دانشجویان در خصوص تاسیس رشته HSE در مرکز آموزش علمی کاربردی گنبدکاووس1 پس از تائید مراجع ذیربط در دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .