عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 8 هزار عمل جراحی در دو بیمارستان تامین اجتماعی استان انجام شده است

درشش ماهه اول سالجاری ؛

8 هزار عمل جراحی در دو بیمارستان تامین اجتماعی استان انجام شده است

8 هزار عمل جراحی در دو بیمارستان تامین اجتماعی استان انجام شده است

 دکتر محمدرضا حسین‌پور سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان گلستان در برنامه رادیویی زنده روزنه که از رادیو مرکز گلستان تولید و پخش می‌شود حاضر شد و ضمن پاسخگویی به سئوالات و مشکلات بیمه‌شدگان گفت: خدمات رایگان درمانی در مراکز درمان مستقیم سازمان حق بیمه شده و وظیفه ماست.

وی با تأکید بر اینکه امکانات و خدمات دو مرکز بستری تأمین اجتماعی در استان بهترین امکانات است و این دو بیمارستان بسیار مجهز هستند گفت: ما در برابر خواست و نیاز بیماران بیمه شده که به این مراکز مراجعه می کنند موظف به ارائه خدمات با کیفیت هستیم و منابع انسانی، تجهیزات، دارو و سایر امکانات را در چارچوب ضوابط و قوانین فراهم نموده ایم.

دکتر حسین‌پور با تقدیر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان به جهت همکاریهای فی مابین در پاسخ به سئوال بیمه‌شده‌ای در خصوص کمبود پزشک متخصص گفت: این یک واقعیت غیر قابل انکار است که اختلاف تعرفه بین بخشهای دولتی و خصوصی سبب شده که پزشکان راغب به فعالیت در بخشهای خصوصی باشند، البته دانشگاه علوم پزشکی با توجه به در اختیار داشتن پزشکان طرحی مشکل مراکز خود را حل نموده و ما نیز این درخواست را داریم که با تخصیص بخشی از وقت این پزشکان به بیمارستانهای سازمان در استان بتوانیم مشکل مذکور را مرتفع نمائیم.

دکتر حسین‌پور همچنین به طرح تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و تغییر نوبت دهی حضوری به تلفنی را نیز یکی از مواردی دانست که به خواست مخاطبین انجام شده است. وی از مخاطبان خواست که نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق مبادی ورودی که از طریق روابط عمومی در تمامی مراکز تعبیه شده است انتقال دهند.

سرپرست مدیریت درمان استان خط مشی مراکز تحت مدیریت خود را ارائه خدمت بی‌منت برشمرد و گواه این ادعا را ارزیابی گروههای تخصصی از این مراکز دانست که همواره نتایج عالی را بهمراه داشته است. در پایان دکتر حسین‌پور از صدا و سیمای استان بخاطر انعکاس نظرات مخاطبان و ایجاد ارتباط تشکر کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .