عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان و اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد


نشست مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان و اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد

نشست مدیرکل فنی وحرفه ای گلستان و اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد

 با هدف آشنایی هرچه بیشتر با نیازها و خواست های کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای، نشستی بین مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان و اعضای این کانون برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این نشست سرکارخانم باستانی رئیس کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای گلستان به ارائه برنامه های این کانون و عملکرد آن پرداخت و حمایت های اداره کل آموزش فنی وحرفه ای را امری مهم در به نتیجه رسیدن اهداف و برنامه های پیش روی این کانون دانست.

 باستانی همچنین درخواست داشت با توجه ارتباط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با دیگر دستگاهها، زمینه جلسه با شهرداری و شورای شهر گرگان فراهم شود تا در حل بعضی موارد با توجه به تعامل طرفین این موانع برطرف شود.

 تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان نیز با اشاره به پتانسیل آموزشگاههای آزاد، گفت: با توجه به ظرفیتی که در آموزشگاههای آزاد وجود دارد، همیشه مدنظر بوده است تا با حمایت از کانون و نیز آموزشگاههای آزاد، سعی شود تا زمینه گسترش آموزش های فنی وحرفه ای فراهم شود.

وی افزود: کانون انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای نشان داده است که در امر اتحاد بین آموزشگاههای آزاد و فعالیت های آنها بسیار موفق ظاهر شده اند و امید آن داریم با توجه به امکانات این اداره کل با دیگر دستگاههای اجرایی، خواسته ها و نیازهای آنها را جامه ی عمل بپوشانیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .