عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشی طبخ آبزیان در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد


دوره آموزشی طبخ آبزیان در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد

 در راستای ترویج مصرف آبزیان و با هدف قرار دادن محصولات آبزی در سبد خانوار، دوره آموزشی طبخ آبزیان، همراه با عرضه مستقیم این محصولات در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان مهندس سید جواد قدس علوی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره ترویجی با عنوان «ماهی غذای سلامتی» می باشد، گفت: اهداف این دوره آموزشی آشنایی با نحوه طبخ صحیح و با مصرف آبزیان، تاثیر آن در رشد ، نمو و سلامت اعضای خانواده و به خصوص کودکان و قرار دادن ماهی و میگو در سبد غذایی خانوار است.

مدیر کل شیلات گلستان با اشاره به فواید مصرف آبزیان اظهار کرد: گوشت آبزیان دارای پروتئین مرغوب با قابلیت هضم آسان است که مصرف آن می تواند تداوم سلامتی و درمان بسیاری از بیماریها از جمله بیماریهای قلبی ـ عروقی را به دنبال داشته باشد. امیدواریم بتوانیم با مصرف ماهی و میگو هم سرانه مصرف را در استان و کشور بالا ببریم و هم سلامتی را به خود و خانواده هدیه نماییم.

گفتنی است این دوره آموزشی با همکاری اداره کل شیلات ، مرکز بهداشت استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، از تاریخ 26 لغایت 29 آبان ماه در محل پارک شهر گرگان برگزار خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 2156
  • کد خبر : 15199