عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي الكامپ 2015 برگزار می شود

دکتر مؤمنی خبر داد:

بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي الكامپ 2015 برگزار می شود

 بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ2015)، 23 تا 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، دکتر حسین مومنی در این خصوص گفت: نمایشگاه بين المللي الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می­گردد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: نمایشگاه الکامپ امسال با استقبال قابل توجهی از سوی شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات روبرو شد به طوری که بیش از 500 شرکت داخلي و خارجي برای حضور در نمایشگاه تقاضا دادند اما فضای محدود موجود سبب شد امکان حضور همه این شرکت‌ها در الکامپ فراهم نشود و در نهایت حضور حدود 420 شرکت قطعی شده است.

مؤمنی اظهار کرد: علاوه بر این 420 شرکت، 40 سازمان دولتی نیز دستاوردهای خود را در نمایشگاه امسال به نمایش می‌گذارند. همچنین نزدیک به 80 شرکت نوپا (استارتاپ) نیز فرصت یافته‌اند که با حضور در این نمایشگاه ضمن معرفی خود، زمینه‌های بالندگی و جلب سرمایه را هموار کنند.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در پایان، از کلیه دستگاههاي اجرايي، دانشگاهها و بخش خصوصي حوزه ICT دعوت نمود تا به منظور آشنایی با آخرین دستاوردهای ارتباطات و فناوری اطلاعات، از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ بازدید به عمل آورند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل ارتباطات وفناوري اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .