عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت نام اينترنتي هفتمین آزمون صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش


ثبت نام اينترنتي هفتمین آزمون صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستي، فرش

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان از آغاز ثبت نام متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از ساعت 8:00 صبح پنج شنبه مورخ 26/9/94 تا ساعت 24:00، 3/10/94 خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل با اعلام اين خبر بیان کرد: هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 در تاریخ 17 دی ماه سال جاری برگزار مي شود.

تیرانداز درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) بيان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ 26/9/94 تا 3/10/94 با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

مدیرکل آموزش فني و حرفه اي گلستان با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 14/10/94 تا 16/10/94 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

مدیرکل آموزش فني و حرفه اي استان با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: در صورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با شماره تلفن های 01732240672 و 01732240682 و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .