عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آبرسانی به زائرین حسینی توسط ناوگان سیار شرکت آبفار گلستان در مرز مهران


آبرسانی به زائرین حسینی توسط ناوگان سیار شرکت آبفار گلستان در مرز مهران

آبرسانی به زائرین حسینی توسط ناوگان سیار شرکت آبفار گلستان در مرز مهران

شرکت آبفار استان گلستان با استقرار تانکرهای سیار آبرسانی در مرز مهران از عزاداران حسینی به نحو شایسته ای پذیرایی کرد.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان در این باره اظهار داشت که این شرکت در قالب خادمین حرم حسینی با نام "فدای لب تشنه ات یا حسین (ع)" با استفاده از دو دستگاه ناوگان سیار آبرسانی 15 هزار لیتری بهمراه چهار نفر از پرسنل شرکت همگام با سایر ادارات و مردم در مسیر راهپیمایی آب زوار را تأمین نمود.

ولی ا... ساور گفت : این ایستگاه آبرسانی همزمان با اربعین حسینی برپا و تا یک هفته روز بعد از اربعین دائر بود. گفتنی است این ایستگاه در مرز مهران برپا بود که بیشترین تردد زائرین را به خود اختصاص داده بود.

مراسم پیاده روی به مناسبت اربعین حسینی به سمت نجف ، کاظمین، سامرا وکربلای معلی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.در این مراسم که مردم با شوق و ذوق وصف ناشدنی و در غالب دسته ها و هیأت ها به سمت کربلای حسینی در حرکت بودند، توسط ادارات خدمات رسانی شدند و شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان نیز همگام با سایر ادارات از قافله پذیرایی به زائرین حسینی عقب نماند.

به گفته وی کارکنان اعزامی به مرز مهران پس از 11 روز حضور به استان گلستان برگشتند و در این راستا مهندس شکیبا فر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان به پاس حضور کارکنان تیم ناوگان سیار آبرسانی و خدمات رسانی شایسته به زوار حسینی از آنان تقدیر و تجلیل نمود .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .