عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 29 ميليارد تومان براي بيمارستان بندرگز هزينه شده است

معاون وزير راه و شهرسازي:

29 ميليارد تومان براي بيمارستان بندرگز هزينه شده است

29 ميليارد تومان براي بيمارستان بندرگز هزينه شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از هزينه كرد 29 ميليارد تومان براي بيمارستان 107 تختخوابي شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "محمد جعفر علیزاده" روز يكشنبه در بازدید از مراحل ساخت بیمارستان بندرگز در غرب استان شمالي گلستان، افزود: اين مبلغ شامل تمام هزينه هاي جانبي، محوطه سازي، پروانه ها و انشعابات مي شود.

وي با اشاره به اينكه هم اكنون پروژه بيمارستان بندرگز به اتمام رسيده است، اضافه كرد: فقط انشعاب برق آن باقي مانده كه قول داده شده ظرف دو سه روز آينده وصل شود.

عليزاده گفت: پس از اتصال برق بيمارستان، پروژه تست نهايي و تحويل داده مي شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بيمارستان بندرگز يك بيمارستان جنرال با چهار بخش تخصصي داخلي، جراحي، زنان و زايمان و كودكان و نوزادان است كه نياز شهرستان را براي مدت زيادي تامين مي كند.

عليزاده اظهار كرد: بخش هاي خدماتي ديگر از جمله اورژانس با 15 تخت، بخش راديولوژي، آزمايشگاه، تخت هاي ايزوله و درمانگاه با كليينيك هاي مربوط به گوش، چشم و قلب و شش اتاق عمل كه پنج اتاق عمل آن، اصلي و يكي در اورژانس است كه عمل هاي سرپايي و گچ گيري را انجام مي دهد، براي اين بيمارستان پيش بيني شده است.

وي ادامه داد: اين بيمارستان داراي 21 تخت مراقبت ويژه، بخش سي سي يو، اي سي يو و بخصوص ان آي سي يو كه نياز كشور است، مي باشد.

عليزاده، شاخص هاي درماني اين بيمارستان را خوب توصيف كرد و گفت كه اين بيمارستان مي تواند خدمات بسيار مناسبي را به مردم منطقه ارائه دهد.

عليزاده اضافه كرد: بيمارستان بندرگز بعد از تحويل بيمارستان 250 تختخوابي صياد شيرازي، بيمارستان علي آباد و گنبدكاووس، چهارمين بيمارستاني است كه ظرف دو سه سال اخير تحويل و افتتاح شده است.

رئیس سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی افزود: پروژه بعدي ما احداث بيمارستان 320 تختخوابي در حدود 9 طبقه است كه پروژه موثري خواهد بود.

وي افزود: در برنامه است كه حداقل 21 بيمارستان در كشور با 2160 تخت در سال مالي 94 و تا هفته دولت سال 95 تحويل شود و بيمارستان بندرگز نيز جزو همين بيمارستان هاست.

عليزاده گفت: در حال حاضر 9 بيمارستان از اين بيمارستان ها تحويل شده و طي دو ماه آينده تجهيز مي شوند و اين روند همچنان ادامه دارد.

عليزاده با اشاره به اينكه علاوه بر اين بيمارستان ها، هم اكنون 89 بيمارستان با بيش از 20 هزار تخت در تمام استان ها در حال ساخت است، اظهار داشت: تمركز ما در تكميل و تحويل اين بيمارستان ها مي باشد.

وي متذكر شد: با توجه به نگاه دولت به ارتقاي سلامت بعنوان يكي از مهمترين استراتژي هاي خدماتي خود، ارائه همگام خدمات موثر ما نيز در ارتقاي شاخص هاي فيزيكي بهداشت و درمان نقش مهم و بسيار موثري را ايفا مي كند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .