عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با توجه به شرایط بحران آبی، تابستان سختی را پیش رو خواهیم داشت

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

با توجه به شرایط بحران آبی، تابستان سختی را پیش رو خواهیم داشت

با توجه به شرایط بحران آبی، تابستان سختی را  پیش رو خواهیم داشت

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مدیرعامل شرکت آبفا گلستان در نهمین جلسه کمیته بحران گفت: با توجه به شرایط بحران آبی در سال جاری تابستان سختی را پیش رو خواهیم داشت.

مهندس رحمتی با اشاره برنامه ها و اقدامات تامین آب شرب برای ایام عید و تابستان سال آینده گفت: اگر شرایط درست مدیریت شود می توانیم ایام نوروز و تابستان سال آینده را بدون مشکل آب پشت سر بگذاریم و برای مردم استان خدمات خوبی ارائه نمائیم.

وی با اشاره به اینکه تنها 3 ماه تا شب عید باقی است خاطر نشان کرد با توجه به مناسبت های پیش رو تا نوروز 95 از جمله دهه فجر و انتخابات و نیاز نوروز 95 بدنبال آن هستیم با برنامه ریزی صحیح و مدون نقاط بحرانی شناسایی و عملیات مهندسی مجدد و بازنگری تاسیسات در الویت برنامه ها قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آبا گلستان اظهار داشت با توجه به گزارش های سازمان هواشناسی بارش های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش یافته که این امر ما را برای تامین آب شرب آینده با مشکلاتی روبرو خواهد کرد و باید با برنامه ریزی و مدیریت از همین حالا به فکر منابع تامین باشیم.

مهندس محمد هادی رحمتی به عملیات بازسازی چاه های استان اشاره کرد و افزود مدیران از هم اکنون عملیات مهندسی مجدد منصوبات، اسیدشویی، برس زنی و تعویض پمپ چاهها را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد بحران جدی آب و ضرورت توجه شهروندان در استان گلستان را به مدیریت مصرف و صرفه‎جویی از این مایه حیات‎بخش بیشتر می‎کند و اگر هر یک از شهروندان به میزان قابل توجهی در مصرف آب صرفه‎جویی کنند از کاهش بی‎رویه منابع آبی نیز جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه معاون بهره برداری شرکت گزارشی از وضعیت منابع تامین ،تنگناها و اقدامات انجام شده حوزه بهره برداری را برای گذر از بحران کم آبی بیان کرد و از همه مدیران خواست تا برنامه های عملیاتی خود را برای تامین آب شرب در ایام عید و تابستان سال آینده جهت اجرا ارائه نمایند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1775
  • کد خبر : 15577