عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون در سطح استان تعداد 1293 پروژه در بخشهای مختلف گازرساني شد

مدیرعامل شرکت گازگلستان:

تاکنون در سطح استان تعداد 1293 پروژه در بخشهای مختلف گازرساني شد

 

 به گزارش روابط عمومي ،مهندس صفرعلي جمال ليواني در مصاحبه با پايگاه خبري شركت گفت: با همت وتلاش مجموعه کارکنان گازگلستان این شرکت تاکنون توانسته است تعداد 1293 پروژه را در بخشهای مختلف شهری، روستایی،صنایع عمده وجایگاه CNG گازرساني نماید.

 وی افزود:این پروژه ها شامل 29 شهر ،731 روستا ، 469 واحد صنعتی عمده و همچنین 64 جایگاه CNG می باشد که از این انرژی پاک برخوردار شده اند.

 ایشان اظهار داشتند:در همین رابطه در سطح استان گلستان تاکنون 7786 کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده است ضمن اینکه 259 هزار و 322 انشعاب نصب، 498 هزار و 871 خانوار از نعمت گاز بهره مند شده و 490 هزار و 648 مشترک نیز جذب گردیدند.

 مهندس جمال ليواني در ادامه گفت:این شرکت در سال جاری توانسته است با همت کارکنان خدوم خود تعداد 23 پروژه گاز رسانی را در بخش روستایی و 32 پروژه را نیز در بخش صنعتی عمده از این انرژی پاک بهره مند سازد .

 وی در ادامه بهره مند شدن تعداد 15 هزار 214 خانوار ،جذب 15 هزار و 133 مشترک،نصب 4547 انشعاب و اجرای 297 کیلومتر شبکه را از جمله خدمات دیگر این شرکت خواندکه در سال جاری انجام گرفته است .

 مدیرعامل شرکت گازگلستان درخاتمه ضمن تاکید برصرفه جویی درمصرف گازاظهار داشت:با توجه به اینکه استفاده از دودکشهای نامناسب و بسته بودن مسیر دودکشها یکی از عواملی است که بیشترین مرگ ومیررا بهمراه دارد از مشترکین عزیز خواست تا به نکات ایمنی در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .