عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاری یکهزار واحد مسکن مهر گلستان در دهه فجر

علی‌بخش رستمی خبر داد؛

واگذاری یکهزار واحد مسکن مهر گلستان در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری یکهزار واحد مسکن مهر تا دهه فجر در این استان خبر داد و گفت: با توجه به این که درحال حاضر نزدیک به سه هزار و ۴۶۶ واحد از سایت مسکن‌مهر استان بدون متقاضی هستند عملیات ساخت آنها نیز متوقف شده‌است و مابقی واحدهای باقیمانده در استان نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد‌رسید.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ، مهندس "علي بخش رستمي " در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص وضعیت مسکن مهر این استان اعلام کرد: گلستان در کل دارای ۵۲ هزار و ۲۶۱ واحد مسکن مهر است که از این تعداد ۳۸ هزار و ۲۵۵ واحد خودمالک و ۱۴ هزار و ۶ واحد دیگر جزو قراردادهای تعاونی ۹۹ ساله و تفاهم‌نامه سه‌جانبه هستند.

رستمی در ادامه تأکید کرد: از بین واحدهای خود مالک ۲۲ هزار و ۹۹۱ واحد برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، پنج‌ هزار و ۵۸۳ واحد برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۹ هزار و ۶۸۱ واحد متعلق به بافت فرسوده بوده و همچنین از بین واحدهای تعاونی و تفاهم‌نامه سه‌جانبه ۱۰ هزار و ۷۴۴ واحد برای واحدهای بالای ۲۵ هزار نفر و سه هزار و ۲۶۲ واحد برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر گزارش شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی گلستان همچنین اضافه کرد: از مجموع کل واحدها ۴۱ هزار و ۳۴۸ واحد تاکنون افتتاح شده و یکهزار واحد دیگر نیز تا دهه فجر امسال به مالکان تحویل داده می‌شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش خبر داد از آنجا که درحال حاضر نزدیک به سه هزار و ۴۶۶ واحد از سایت مسکن‌مهر استان بدون متقاضی هستند عملیات ساخت آنها نیز متوقف شده‌است.

رستمی همچنین اعلام کرد: مابقی واحدهای باقیمانده در استان نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد‌رسید.

وی در پایان مهمترین مشکل واحدهای باقیمانده در استان را دیرکرد آورده‌های مردمی اعلام کرد و افزود: بیشترین تعداد این واحدها متعلق به شهر گرگان گزارش شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .