عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صدور اولین پروانه ی برنج سبوس دار کشور در گلستان


صدور اولین پروانه ی برنج سبوس دار کشور در گلستان

صدور اولین پروانه ی برنج سبوس دار کشور در گلستان

 مدیر کل استاندارد گلستان از صدور اولین پروانه های برنج سبوس دار در استان خبر داد و گفت: این پروانه ها برای دو محصول و اولین بار در کشور و در گلستان صادر شده اند.

محمود فرمانی با اشاره به اینکه استاندارد مربوط به این محصول اجباری نیست، توضیح داد: این استاندارد تشویقی است و تولید کنندگان در صورت تمایل می توانند نسبت به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اقدام کنند.

وی ادامه داد: این محصولات که پروانه استاندارد تشویقی را دریافت کرده اند می توانند به عنوان یک برند برتر و مطمئن در سطح کشور مطرح شوند.

 مدیرکل استاندارد گلستان گفت: 32 درصد تعداد پروانه های استاندارد در زمینه سبوس گندم ویژه مصرف دام، طیور و آبزیان کشور در گلستان صادر شده است که رقم قابل توجهی ست.

محمود فرمانی تعداد پروانه های صادر شده در این زمینه را بالغ بر 60 پروانه در کشور برشمرد و افزود: از این تعداد بیش از 20 پروانه به استان گلستان تعلق دارد.

وی با بیان اینکه این پروانه ها در حوزه سبوس گندم دامی صادر شده است، توضیح داد: از این سبوس به عنوان خوراک دام استفاده می شود و از آنجایی که سلامت دام و کیفیت محصولات دامی به خوراک آن وابسته است، دریافت این استاندارد اجباری است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .