عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل فنی وحرفه ای و مدیر صندوق کارآفرینی امید از 4 واحد کارآفرینی


بازدید مدیرکل فنی وحرفه ای و مدیر صندوق کارآفرینی امید از 4 واحد کارآفرینی

بازدید مدیرکل فنی وحرفه ای و مدیر صندوق کارآفرینی امید از 4 واحد کارآفرینی

 تیرانداز مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای به همراه پهلوری مدیریت امورشعب صندوق کارآفرینی امید، از 4 واحد صنعتی فعال در حوزه خود اشتغالی و کارآفرینی بازدید بعمل آوردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل به همراه پهلوری مدیریت امورشعب صندوق کارآفرینی امید استان با حضور در 4 واحد صنعتی که ضمن حضور در دوره های آموزش فنی و حرفه ای و نیز استفاده از تسهیلات خود اشتغالی و کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید گلستان توانسته بودند فضای کسب و کار مناسبی برای خود فراهم نمایند، از کارگاهها و امکانات آنها بازدید کردند.

 در این بازدیدها، مسئولین این واحدهای صنعتی، به پتانسیل، ظرفیت ها و کارایی های موجود واحد خود اشاره کردند که قابلیت رشد بسیار بالایی دارد و در صورت حمایت مسئولین و توسعه فضای کاری، می تواند به اشتغالزایی بیشتری منجر شود.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در بازدیدهای صورت گرفته گفت: عزم رسیدن به شغل و کسب روزی حلال، توانمند شدن فرد و نیز حمایت دستگاههای مربوطه همگی زمانیکه در کنار هم قرار بگیرد میتواند اشتغالزایی را به همراه داشته باشد و افراد جویای کار باید این نکته را مدنظر قراردهند که توانمندی برای ورود به شغل از اولویت های آن به شمار می آید.

 پهلوری مدیریت امورشعب صندوق کارآفرینی امید گلستان نیز در این بازدیدها ضمن ابراز خرسندی از فعالیت خوب این واحدها، گفت: موفقیت امروز این واحدها حاصل تلاش و فعالیت خود افراد بوده که توانسته اند با توانمندنمودن خود، پشتکاری و حمایت دستگاهها به اشتغال برسند و این صندوق آمادگی دارد تا از طرح های خوداشتغالی و کارآفرینی حمایت نماید.

 قاسمی رئیس یکی از این واحدهای کارآفرینی نیز با تقدیر از همکاری های صورت گرفته، گفت: این واحد توانسته است با توانمندکردن نیروهای خود بوسیله آموزش های فنی وحرفه ای و همچنین استفاده از تسهیلات کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید، اشتغال 25 نفر را به همراه داشته باشد.

 شایان ذکر است در واحدهای صنعتی دیگر نیز با کسب مهارت از طریق آموزش های فنی وحرفه ای و استفاده از تسهیلات خود اشتغالی و کارآفرینی صندوق، هرکدام به اشتغال 5 تا 15 نفر منجر شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .