عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با مدیرکل صداوسیما


نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با مدیرکل صداوسیما

 نشست مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با مدیرکل صداوسیما

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان به همراه معاون اداری پشتیبانی، مدیر روابط عمومی و رئیس مرکز آموزشی علمی کاربردی هلال گلستان با مدیرکل صداوسیما استان دیدار و در ارتباط با حوزه اطلاع رسانی در حوزه آموزش و فعالیت ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ اکبری در این نشست گفت: رسانه ملی امروز زبان گویای همگان است. نقشی که صداوسیما در فرهنگ سازی حوزه های مختلف در اقشار مردم ایفا میکند، نقشی بی بدیل و مانا است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان ضمن قدردانی از زحمات مجموعه ساعی صداوسیما مرکز گلستان در حوزه های مختلف صدا، سیما و خبر خاطرنشان کرد: تلاش همکاران شما در انعکاس خبری و تصویری فعالیت های جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف ستودنی است.تا آنچه که در مواجهه با بسیاری از حوادث طبیعی و سوانح، دوستان حوزه خبر با ما همراه و اطلاع رسانی شایسته را به عمل رسانیدند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم افزایش تعاملات میان دو دستگاه تصریح کرد: از آنجا که صداوسیما رئیس کارگروه اطلاع رسانی و جمعیت هلال احمر رئیس کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش های همگانی است، تعامل این دو حوزه میتواند ثمرات ارزنده ای برای حوزه آموزش در میان مردم پدید آورد.

اکبری ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت بالای جمعیت هلال احمر گلستان در حوزه مشارکت های اجتماعی و ظرفیت بی بدیل اعضای داوطلب، امدادگران و نجاتگران استان بتوانیم در حوزه آموزش و اطلاع رسانی شایسته به ملت شریف گلستان، قدم های نیک را برداریم.

همچنین در این دیدار عبدالحسینی مدیرکل صداوسیما گلستان ضمن خوش آمد به مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان وهیئت همراه گفت: در مدت زمان حضور در استان گلستان به عینه شاهد این بوده ام که جمعیت هلال احمر نقش خدمتگذار گونه خویش در استان را به شایستگی به منصه ظهور رسانیده است که این امر جای تقدیر دارد.

وی در ادامه افزود: تعامل رسانه به عنوان نهادی متأثر از نگاه و نظر مخاطبین در جایگاه خویش و نهادی مردمی و برخواسته از دل مردم بنام جمعیت هلال احمر؛ میتواند همواره موجبات اتفاقات نیک در مقوله آموزش در استان شود.

در پایان مدیرکل صداوسیما ضمن اعلام آمادگی جهت مشارکت در حوزه های مد نظر جمعیت هلال احمرگلستان تصریح کرد: این آمادگی را داریم که بر اساس تفاهمات فی مابین به آنچه که مد نظر طرفین است دست یابیم. امیدواریم که در جمعیت هلال احمر به عنوان عضوی داوطلب پذیرای مجموعه زحمت کشان در صداوسیما گلستان باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .