عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور آگاهانه جامعه کارگری در انتخابات 7 اسفند،مشتی بر دهان یاوه گویان است.


حضور آگاهانه جامعه کارگری در انتخابات 7 اسفند،مشتی بر دهان یاوه گویان است.

حضور آگاهانه جامعه کارگری در انتخابات 7 اسفند،مشتی بر دهان یاوه گویان است.

مهندس امراله عباسی در نشست صمیمی با تشکل های کارگری و کارفرمایی پیرامون حضور حداکثری در انتخابات ۷اسفند گفت: حضور مردم به ویژه جامعه کارگری در انتخابات ، بستر ساز تحقق شعار همدلی و همزبانی است و رشد بلوغ سیاسی و افزایش بینش و بصیرت مردم ایران نسبت به گذشته انشاءالله موجب حضور گسترده آن‌ها در این انتخابات می‌شود.

مهندس عباسی با تاکید بر فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: انتخابات نمود اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با برگزاری انتخاباتی امن و سالم ، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم می‌شود و قطعاً هر نتیجه‌ای که با اتخاذ این رویکرد حاصل شود مورد پذیرش است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در ادامه تصریح کرد: جامعه کار و تلاش بار سنگین تولید و اقتصاد کشور را به دوش دارد و این مهم را نباید فرراموش کنیم که ثروت وقتی خلق می‌شود که کارگران نیز در تولید آن نقش دارند چرا که طبق گفته امام خمینی (ره) حیات یک جامعه همیشه مرهون کار کارگران است.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری ایران همگام با سایر مردم انقلابی، با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی ، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر عزیز انقلاب را اعلام و بزرگ‌ترین رویداد سیاسی سال را رقم خواهند زد، تصریح کرد: اساس جمهوری اسلامی ایران همواره بر آرای مردم و اندیشه های اسلامی متکی است .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 877
  • کد خبر : 16031