عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امداد رسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک استان گلستان


امداد رسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک استان گلستان

امداد رسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک استان گلستان

با شروع فصل زمستان تا به امروز در استان گلستان شاهد هوای نسبتا سردی در شهرستانها و بخصوص در نواحی مرتفع و کوهستانی بوده ایم که با آغاز این فصل سال در کنار تمام نعمات و رحماتی که خداوند متعال به واسطه این فصل به ما عطا داشته حوادثی نیز در حال رخداد می باشد که می بایست با هوشیاری کامل و آمادگی شبانه روزی به آنها پاسخی موثر و کارگشایانه داشت.

سید رحیم میرکریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان طی گفت و گویی با روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت : با شروع فصل زمستان و طرح ملی امداد ونجات زمستانه جمعیت هلال احمر در سال 94 معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گلستان با آمادگی کامل و حضور شبانه روزی در پایگاه ها و پستهای امداد و نجات سراسر استان در صدد است تا با دریافت اولین ندای امداد خدمات خود را ارائه نماید.

میرکریمی افزود : از ابتدای فصل زمستان تاکنون محور کوهستانی توکستان به شاهرود بیشترین حوادث برف و کولاک را به خود اختصاص داده به نحوی که در طی 14 روز گذشته به بیش از 244 هموطن حادثه دیده خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جمله رها سازی61 خودرو گرفتار شده شده در برف و کولاک،بستن زنجیر چرخ و.... ارائه شد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .