عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه از 20شهریور در گرگان


برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه از 20شهریور در گرگان

 نمایشگاه فروش پاییزه استان گلستان از 20 شهریور ماه سالجاری بمدت 7 روز در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان کمیته برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه در استان گلستان در محل سالن جلسات سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و سایر اعضاء برگزار گردید .

در این کمیته رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : برگزاری نمایشگاههای فروش در بازه های زمانی مشخص از جمله اقدامات مناسب دولت در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از معضلاتی نظیر فروش در حاشیه خیابان ها می باشد .

حسینقلی قوانلو افزود : با توجه به افزایش تقاضا در بازه های زمانی نظیر ایام قبل از شروع سال تحصیلی جدید ، و افزایش تقاضا اگر چنین نمایشگاههایی برگزار نشود عرضه دچار مشکل خواهد شد و این امر بر قیمت کالاها نیز تاثیر خواهد گذاشت .

وی ادامه داد : این نمایشگاهها بمنظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد برگزار می گردد ، و ما تلاش خواهیم نمود که به اصناف و بازار نیز آسیب نرسد .

در این جلسه و با تصویب اعضاء مقرر گردید نمایشگاه فروش پائیزه استان در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان و از تاریخ 20 لغایت 26 شهریور برگزار گردد .

همچنین مقرر شد در صورتیکه در شرق استان شرایط برگزاری نمایشگاه فراهم شود ، در یکی از شهرستانهای این منطقه نیز نمایشگاه فروش پاییزه برگزار گردد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1254
  • کد خبر : 1611