عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 11 پروژه آب‎و فاضلاب شهری در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد

سرپرست شرکت آب‎و فاضلاب شهری گلستان خبر داد:

11 پروژه آب‎و فاضلاب شهری در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد

11 پروژه آب‎و فاضلاب شهری در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد

 سرپرست شرکت آب‎و فاضلاب شهری گلستان گفت: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر، 11 پروژه آبرسانی و توسعه‎ای آبفا در شهرهای مختلف استان بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا گلستان، سید منصور هاشمی افزود: هر ساله در راستای اهداف دولت و تحقق برنامه‎ها پروژه‎های آب و فاضلاب در شهرستان‎های مختلف استان در این هفته افتتاح و بهره‎برداری می‎شود که امسال نیز 11 پروژه در بخش مختلف با اعتبار 206199میلیون ریال به بهره‎برداری خواهد رسید.

مهندس هاشمی ابراز داشت: در همین راستا اصلاح و توسعه شبکه آب شرب استان با اعتبار 20هزارمیلیون ریال در این هفته به بهره‎برداری می‎رسد.

سرپرست شرکت آب‎وفاضلاب شهری گلستان بهره برداری از توسعه شبکه مسکن مهر استان را از دیگر پروژه‎های هفته دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به تامین و توزیع آب شرب و خدمات رسانی بموقع به ساکنین پروژه های مسکن مهر با همت و تلاش مسئولان با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

وی اذعان کرد: از دیگر اقداماتی که در این هفته شاهد تحقق آن خواهیم بود فروش و نصب انشعاب فاضلاب در بخش فاینانس برای شهر گرگان است که با توجه به اقدامات انجام شده 6 هزار 352 فقره انشعاب فاضلاب خانگی قابل افتتاح و بهره برداری می باشد

وی از عملیات اجرایی فروش و نصب انشعاب فاضلاب در بخش فاینانس در این هفته خبر داد و افزود در شهرگرگان 4 هزار انشعاب با اعتبار 27 هزارو 710 میلیون ریال ،در بندر گز 550 فقره انشعاب با اعتبار 4 هزارو 568 میلیون ریال و در شهر بندرترکمن 4 هزارو 245 فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر 32 هزارو 965 میلیون ریال محقق خواهد شد.

مهندس هاشمی حفر وتجهيز وخط انتقال 5 حلقه چاه آب شرب مسکن مهر با آبدهی 80 لیتر برثانیه و با اعتبار 47 هزار میلیون ریال وهمچنین بمنظور تامین بخشی از کمبود آب شرب شهرهای استان حفرو تجهیز و خط انتقال 2 حلقه چاه آب شرب با آبدهی 30 لیتر برثانیه و با اعتبار 16 هزار میلیون ریال را از دیگر پروژه‎های قابل بهره‎برداری شرکت آب‎وفاضلاب شهری در هفته دولت دانست.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1375
  • کد خبر : 1617