عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیرازمدیریت درمان تامین اجتماعی استان به عنوان دستگاه برتر درامر اقامه نماز


تقدیرازمدیریت درمان تامین اجتماعی استان به عنوان دستگاه برتر درامر اقامه نماز

  در اولین اجلاس ستاد اقامه نماز استان گلستان از دستگاههای برتر حوزه اقامه نماز با حضور مسئولین کشوری و استانی تجلیل شد .

درلوحی که به همین مناسبت خطاب به دکتر حسین پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان صادر شده از تلاش وموفقیت چشمگیر این مدیریت درراستای اعتلا وارتقاء ترویج وتوسعه فرهنگ نورانی نماز تقدیر شده است.

این لوح دراولین اجلاس اقامه نماز استان تقدیم نمایندگان دستگاههای برتر شد.

در این برنامه ابتدا قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن خیر مقدم ، به گزارش عملکرد حوزه کاری خود پرداخت و از مسئولین استان و کشور دراین زمینه تقدیر نمود.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه گرگان در این اجلاس گفت : مهم ترین فریضه دراسلام نماز است . نماز شرط قبولی سایر اعمال است و به محتوای نماز بیش از پوسته آن باید توجه شود.

ایشان با توجه به اهمیت ضایع نکردن و ادای حق نماز افزود : یکی دیگر از وظایف ما جای دادن علاقه به نماز دردل نوجوانان و نسلهای آتی است .

دکتر مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور نیز طی سخنانی گفت : هدف از برگزاری اجلاس فقط یادآوری نیست بلکه ارزیابی وسنجش دستاوردهاست.

وی با اشاره به اینکه نماز باعث اصلاح انسان می شود افزود : استان گلستان معمولا درامور ستاد اقامه نماز جزء برترین های کشور است و هدف ما از برگزاری اجلاس معرفی استانهای برتر نیز می باشد.

دکتر مظفر ارائه بیان اهمیت نماز در قالبهای هنرمندانه را نیز جزء برنامه های آتی ستاد دانست و از هنرمندان رشته های مختلف دعوت به همکاری نمود.

دکتر صادقلو استاندار گلستان نیز به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این اجلاس گفت : اجلاس نماز فرصتی است برای کشف مسائل کشف نشده نماز .

وی با عنایت به تاکید بزرگان دین به ادای حق نماز افزود : با توجه به اینکه درنماز از کلمه عبد استفاده می کنیم وخود را بنده خدا می دانیم اگر به معنای بندگی در زبان عرب دقت کنیم به معنای نرم شدن است و به عبارتی به خاکی گفته می شود که در زیر پای انسان نرم می شود پس انسان در برابر عظمت خدای متعال باید مانند خاک افتاده و بی ادعا باشد تا لفظ بندگی با رفتار او برابر گردد.

دکتر صادقلو با بیان حدیثی به ارزش نماز جماعت اشاره کرد و گفت : اگر به هر امری می خواهیم دست یابیم چه در امورذ مدیریتی و دنیوی وچه امور اخروی راهش از دریچه نماز می گذرد و توجه به نماز مهمترین کلید رمز گشایی از خوشبختیهای دنیوی و اخروی است.

در پایان این اجلاس از ادارات برتر درحوزه اقامه نماز تجلیل شد که مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز دراین راستا به عنوان دستگاه برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

 

تقدیرازمدیریت درمان تامین اجتماعی استان به عنوان دستگاه برتر درامر اقامه نماز

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .