عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نقش بانوان در مدیریت مصرف آب وبرق دارای اهمیت زیادی است

مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده مطرح کرد:

نقش بانوان در مدیریت مصرف آب وبرق دارای اهمیت زیادی است

نقش بانوان در مدیریت مصرف آب وبرق دارای اهمیت زیادی است

 مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده با تاکید براینکه حوزه زنان و خانواده در این وزارتخانه جایگاه خاصی دارد، گفت: کمیته‌های انسجام بخشی حوزه زنان صنعت آب و برق در بسیاری از استان‌ها شکل گرفته و دستورالعمل‌های این کمیته‌ها با توجه به حساسیت‌ها و مشکلاتی که وجود داشته، مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته است.

قیومی با بیان اینکه حمایت بسیار خوبی در استان گلستان از بانوان شاغل در صنعت آب و برق توسط مسئولان مربوطه صورت گرفته است، اظهار کرد: در مجموعه وزارت نیرو اقدامات بسیار مناسبی در حوزه بانوان انجام گردیده که سبب شده، 12 درصد کارکنان وزارت نیرو را بانوان تشکیل دهند و این در حالی است که این رقم در 5 سال گذشته تنها 6 درصد بوده است.

وی با اشاره به نقش اصلی زن به عنوان یک مربی در جامعه کوچک خانواده، او را مظهر رشد و کمال انسان‌ها معرفی کرد و متذکر شد: زنان با تعلیم و تربیت سعادت یا شقاوت جامعه را رقم می‌زنند و این مسئله کمال ویژه‌ای است که خداوند با توجه به خلقت و توانایی زن برای او مقدر کرده ‌است

مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده خاطر نشان کرد زنان شاغل و فرهيخته در وزارت نيرو در سال "دولت و ملت ،همدلی و همزبانی" متعهد مي‌شوند با ارتقای توانمندي، گام‌هاي موثري در دستيابي به اهداف صنعت ازجمله مديريت پايدار كمي و كيفي منابع و مصارف آب و عرضه آب مطمئن، كافي و قابل مصرف و انتقال و تصفيه بهداشتي فاضلاب بردارند.

وی به جایگاه بانوان در محیط های اداری اشاره کرد و گفت: اکثر مدیران حضور بانوان برای جامعه کاری را غنیمت می دانند، همچنین نقش بانوان در مدیریت مصرف آب و برق نیز دارای اهمیت زیادی است که نباید مورد اغفال قرار بگیرد.

اعظم دانائیان، مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در امور بانوان و خانواده نیز در این جلسه با بیان اینکه این حوزه در شرکت مهندسی دارای محورهای فعالیت تعریف شده ای است، تصریح کرد: همه ساله ارزیابی دقیقی از فعالیت های صورت گرفته توسط بانوان شاغل در مجموعه صنعت آب و برق استان ها صورت می گیرد.

در ادامه این جلسه بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند که که توسط مسئولان حاضر پاسخ داده شد.

براساس همین گزارش مشاور امور بانوان و خانواده وزارت نیرو و مشاوران شرکت های مادر تخصصی وزارت نیرو از تصفیه خانه فاضلاب شهر گرگان بازدید کردند و از نزدیک با فرایند جمع آوری ،دفع و تصفیه فاضلاب آشنا شدند.

شایان ذکر است؛ پیش از این بازدید، مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده با هیئت همراه در جلسه شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان، مشکلات مطروحه در نشست مذکور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

نقش بانوان در مدیریت مصرف آب وبرق دارای اهمیت زیادی است

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 816
  • کد خبر : 16400