عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای اقامه نماز گاز گلستان تقدیر شد


شورای اقامه نماز گاز گلستان تقدیر شد

  به گزارش روابط عمومی گاز گلستان، بر اساس ارزیابی انجام شده از عملکرد دستگاههای اجرائی در راستای اهتمام به توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز در سال 93، شورای اقامه نماز گاز گلستان توانست با استعانت از خداوند به عنوان دستگاه شایسته تقدیر معرفی شد.

 درهمین رابطه در حاشیه برگزاری اولین اجلاس استانی نماز که به میزبانی ستاد اقامه نماز استان گلستان با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد،به پاس قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان و کارکنان این شرکت در راستای ارج نهادن به این فریضه الهی وتقویت آن در سطح شرکت ، از سوی محمود ربیعی مشاور استاندار و معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری گلستان با اهداء لوح تقدیر ، تجلیل بعمل آمد .

 در این مراسم همچنین از حجت الاسلام والمسلمین رمضانی امام جماعت شرکت گاز استان گلستان بعنوان امام جماعت فعال در عرصه نماز نیز با اهداء لوح سپاس ، تجلیل شد.

 در همین راستا مدیرعامل گازگلستان نیز بنوبه خود ضمن تقدیر از ابراز محبت مشاور استاندار و معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری گلستان، خدمت وتلاش در راستای ترویج امورات معنوی بویژه بالاترین فریضه الهی را افتخار مهمی برای خود و مجموعه گاز گلستان خواند.

 مهندس جمال لیوانی افزود:توفیق بزرگی حاصل شد تا شورای اقامه نماز این شرکت یکبار دیگر با انجام برنامه های فرهنگی مختلف درمسیر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز ، همچون سنوات گذشته رتبه برتر را بین دستگاههای اداری کسب نماید، لذا اینجانب نیز بنوبه خود این افتخار ارزشمند را به کلیه متولیان و کارکنان خدوم شرکت تبریک عرض می نمایم.

 در متن این تقدیرنامه آمده است :

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .