عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلب رضایت مخاطبان درونی سازمان، مقدمه جلب رضایت بیمه شدگان است

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس:

جلب رضایت مخاطبان درونی سازمان، مقدمه جلب رضایت بیمه شدگان است

جلب رضایت مخاطبان درونی سازمان، مقدمه جلب رضایت بیمه شدگان است

 جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگان واحدها وبخشهای مختلف بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس برگزار شد.

دکتر عبدالرحیم صاحب جمعی رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس دراین نشست با تاکید بر این نکته که تا زمانی که کارکنان به عنوان مخاطبان ومشتریان داخلی سازمان از کار و شغل خود احساس رضایت نکنند نمی توانیم در مواجهه با مخاطبان بیرونی انتظار ارتقاء رضایتمندی را داشته باشیم ، افزود : سازمان تامین اجتماعی همواره با هدف جلب رضایت کارکنان برنامه های مختلفی را دردستور کار خود قرار داده و این سری نشستها وجلسات نیز که به همت اداره کل آموزش و پژوهش سازمان برنامه ریزی واجرا شده است ، علاوه بر رسیدگی به مشکلات پرسنلی ، می تواند رافع بسیاری از فرایند های نادرست کاری نیز باشد.

دراین جلسه که تحت عنوان هم اندیشی و با هدف طرح وبررسی مشکلات پزشکان – پرستاران و کارکنان برگزار شد ، نمایندگان واحدها وبخشهای مختلف ، مشکلات ومباحث جمع بندی شده قبلی را مطرح و درخصوص حل مشکلات به بحث وتبادل نظر پرداختند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .