عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ورزش زمینه رشد و ارتقاء جسمی وفکری افراد را فراهم می نماید

دکتر حسين پور:

ورزش زمینه رشد و ارتقاء جسمی وفکری افراد را فراهم می نماید

ورزش زمینه رشد و ارتقاء جسمی وفکری افراد را فراهم می نماید

 تیم کوهنوردی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان با هدف ترویج فرهنگ ورزش و حفظ و ارتقاء سطح سلامت همکاران طبق برنامه ای منظم همواره اقدامات ورزشی خود را پیگیری می نماید.

این تیم به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع) با صعود به قلل مرتفع اطراف گرگان ، برنامه ورزشی خود را دنبال نمود.

دکتر حسین پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان دراین زمینه گفت : ورزش ، زمینه رشد و ارتقاء جسمی وفکری همکاران را فراهم می نماید و اهتمام وتوجه ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی به امر ورزش ، با هدف سلامتی پرسنل و خدمتگزاران به بیمه شدگان محترم تامین اجتماعی قابل تقدیر است.

دکتر حسین پور افزود : با عنایت به این جمله که عقل سالم در بدن سالم است ، لازم است تا همکاران تامین اجتماعی با هدف خدمت به اقشار مولد جامعه و کارگران شریف درسلامت خود کوشا باشند.

نصری مسئول ورزش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان نیز با اشاره به اهمیت ورزش گفت : ما در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تلاش نموده ایم تا با توسعه ورزشهای همگانی از بروز و شیوع بیماریهایی که منشا آن کم تحرکی است بکاهیم تا با کارکنانی سالم خدمات باکیفیت تری ارائه نماییم.

نصری همچنین به طرح کنترل سلامت جسمی کارکنان توسط سازمان اشاره کرد و آن را بررسی کاملی از اوضاع سلامت کارکنان برشمرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .