عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 95در شهرستان علی آبادکتول


تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 95در شهرستان علی آبادکتول

تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 95در شهرستان علی آبادکتول

 به منظور خدمت رسانی مطلو بتر ، ترویج و تسهیل امر گردشگری و همچنین پاسخگویی به نیاز مهمانان نوروزی اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی اداره کل،مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان دراولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز95شهرستان علی آباد کتول، شهرستان علی آباد کتو ل را از جمله شهرستانهای مهم گردشگری این استان بر شمرد وگفت: این شهرستان همه ساله شاهد حضور تعداد کثیری از مسافران نوروزی است ، به همین جهت به منظور خدمت رسانی مطلو ب تر و ترویج و تسهیل امر گردشگری و همچنین پاسخگویی به نیاز مهمانان نوروزی با بکار گیری از حداکثر توان دستگاههای اجرایی شهرستان اقدام می شود.

عباس عنایت در ادامه افزود: در این راستا هر ساله ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان به ریاست فرماندارو دبیرخانه ستاد به محوریت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تشکیل می شود.

وی اظهار امیدواری کرد: امید است با تعامل و همدلی تمام ادارات شهرستانی بتوانیم ایامی خوشی را برای مسافران نوروزی رقم بزنیم .

در ادامه جلسه دکتر زنگانه معاون فرماندار و قائم مقام ستاد خدمات سفر شهرستان در خصوص معرفی هرچه بهتر قابلیت ها، جاذبه های گردشگری و آمادگی و تعامل کمیته ها ی مربوطه درخصوص برنامه ریزی جهت خدمت رسانی و فراهم نمودن خاطرات خوش برای مسافران ، با بکارگیری حداکثری از امکانات موجود تاکید کردند.

وی ضمن ابلاغ احکام روئسای کمیته ها و شرح وظایف و همچنین چارت اعضای کمیته ها خواستار برگزاری جلسات فرعی شدند .

دکتر زنگانه افزود: امسال با توجه به تهیه فرم ارزشیابی ، عملکرد کلیه کمیته ها مورد ارزیابی قرار می گیرد .

در پایان هر یک از اعضاء در راستای اهداف ستاد و کمیته های تخصصی تحت پوشش خود مطالبی را ایراد کردند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .