عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه هم اندیشی و ارزیابی واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری گلستان


برگزاری جلسه هم اندیشی و ارزیابی واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری گلستان

برگزاری جلسه هم اندیشی و ارزیابی واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری گلستان

دکترآیدانی مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان از برگزاری جلسه هم اندیشی و ارزیابی هسته ها و واحدهای مستقر در مرکز رشد جامع پارک خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، در این جلسه که با حضور گسترده هسته ها و واحدهای فناور مرکز رشد جامع پارک برگزار گردید دکتر آیدانی مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری گلستان جزو پارک های پیشتاز در کشور است و این امر تنها با همت و تلاش همه همکاران ستادی پارک و مرکز رشد و شرکت های مستقرمهیا گردیده است.

 مشاور جوان پارک علم و فناوری گلستان همچنین از برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در آینده ای نزدیک خبر داد و از همه هسته ها و واحدهای فناور حضور قدرتمندانه در این همایش را خواستار شد.

 آیدانی افزود: با توجه به غرفه پارک علم و فناوری گلستان در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، هسته ها و واحدهای فناور آمادگی لازم را جهت شرکت در این نمایشگاه و بازار یابی و بازار سازی کسب نمایند. در پایان جلسه نیز پرسش و پاسخ صورت گرفت و مسائل و مشکلات شرکت های مستقر در مرکز رشد بررسی گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .