عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توانمندسازی زنان شاغل از اولویت های وزارت نیرو است

مشاور وزیر نیرو در امور بانوان:

توانمندسازی زنان شاغل از اولویت های وزارت نیرو است

توانمندسازی زنان شاغل از اولویت های  وزارت نیرو است

مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده در سفر یک روزه خود به گلستان گفت: توانمندسازی زنان شاغل از مهم ترین اولویت های وزارت نیرو است که در دستور کار قرار دارد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، فاطمه قیومی در نشست با مدیران عامل شرکت های آب و برق و مشاور امور بانوان این شرکت ها اظهار کرد: نگاه مدیران شرکت های تابعه وزارت نیرو در گلستان به امور زنان و خانواده نگاه مثبتی است و مشکل جدی در حوزه بانوان این شرکت ها وجود ندارد.
وی تصریح کرد: زنان به عنوان محور خانواده و مجریان فرهنگ می توانند در تغییر الگوهای فرهنگی بسیار موثر باشند.
وی با بیان این که زنان می توانند پیام آور مناسبی در مدیریت مصرف باشند، گفت: تعلق خاطر داشتن به سازمانی که در آن فعالیت می کنیم ودر کنار آن دنبال کردن حقوق فردی می تواند به ارتقاء سیستم اداری ما کمک کند.
قیومی تعادل بین نقش های خانه و اداری را در بانوان لازمه داشتن مهارت عنوان کرد و گفت: توانمندسازی زنان از مهم ترین مسائلی است که در بحث کار و خانواده مد نظر است و باید در دستور کار قرار بگیرد.
وی با بیان این می توانیم از بانوان ادارات به عنوان سفیران انرژی و آب بهره مند گردیم، گفت: در بحث مصرف بهینه انرژی نیاز به همرامی وتعامل با جامعه داریم و در این بین  نباید از نقش زنان به ویژه زنان همکار غافل شویم.
مشاور وزیر نیرو در امور بانوان در ادامه بیان کرد: حذف نگاه  جنسیتی در استخدام ها، استفاده از بانوان همکار در بخش های سرپرستی و مدیریت در شرکت های آب و برق، شرکت بانوان در دوره های تخصصی آموزشی خارج از کشور و توجه ویژه به زنان همکار سرپرست خانوار از جمله پیشنهادات و در خواست های ما در این حوزه است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .