عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سیاستهای اقتصاد مقاومتی با تقویت بخش تعاون تحققق می یابد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

سیاستهای اقتصاد مقاومتی با تقویت بخش تعاون تحققق می یابد

سیاستهای اقتصاد مقاومتی با تقویت بخش تعاون تحققق می یابد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: یکی از بهترین راه‌های تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رشد و تقویت تعاونی‌ها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی در حاشیه بازدید از تعاونی خبازان گنبد گفت:تعاونی به عنوان کانون رشد و پایداری اقتصادی، جامعه را به سمت توسعه پایدار پیش می‌برد.

مهندس عباسی مهمترین هدف تعاون را توسعه عدالت عنوان کرد و افزود: تعاونی‌ها امکان توزیع عادلانه ثروت و گردش مالی به سمت منطقی شدن و جلوگیری از تمرکز ثروت را فراهم می‌کنند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: افزایش توانمندی نقش دیگری است که بخش تعاون ایفا می‌کند و موجب می‌شود ظرفیت‌های مشترک به صورت هم‌افزا تقویت شود، تا اقشار ضعیف‌تر که آمادگی ورود به فعالیت‌های اقتصادی را ندارند و زمینه رشدشان فراهم شود. وی اضافه کرد: یکی از نقش‌های مهم تعاون،‌توسعه اشتغال و رفع بیکاری است و باید بتوانیم از طریق این بخش ظرفیت‌های جدیدی ایجاد کنیم.

عباسی با بیان اینکه تعاونی در خدمت توسعه تولید، درآمد و رشد اقتصادی است، گفت: هرچه تعاون گسترده‌تر شود، نقش مؤثرتری در رشد و شکوفایی اقتصادی خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: تجلیل اقتصاد فرهنگ را در تعاونی می‌توانیم مشاهده کنیم، به شرط اینکه دولت حمایت لازم را از این بخش داشته باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 951
  • کد خبر : 16657