عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون بیش از 27 هزار انشعاب فاضلاب در شهرهای استان نصب شده است

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

تاکنون بیش از 27 هزار انشعاب فاضلاب در شهرهای استان نصب شده است

تاکنون بیش از 27 هزار انشعاب فاضلاب در شهرهای استان نصب شده است

 به گزارش پایگاه خبری شرکت آبفای گلستان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: تا کنون بیش از 27 هزار فقره انشعاب فاضلاب در مناطق مختلف توسط پیمانکاران طرح فاضلاب و پیمانکار فاینانس داخلی نصب و اجرا شد.

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به نصب 9 هزار و 398 فقره انشعاب فاضلاب از طریق فاینانس در شهر گرگان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای واگذاری حدود 35 هزار انشعاب به مشتركين عزیز گرگانی در افق طرح، از ابتدای طرح تاکنون بیش از 13 هزار725 فقره انشعاب فاضلاب در شهر گرگان نصب شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای گلستان با اعلام این خبر گفت:با نصب 13 هزار و 725 فقره انشعاب از ابتداي اجرای طرح فاضلاب گرگان تا دی ماه امسال جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب در شهر گرگان به بیش از 25 درصد رسید.

وی افزود برای نصب انشعاب فاضلاب در شهرهای بندرگز ،کردکوی و بندرترکمن 4 هزار و 899 فقره انشعاب را از طریق فاینانس به بخش خصوصی واگذار نموده که تا کنون 726 فقره انشعاب فاضلاب مشترکین نصب شده است.

مهندس محمد هادی رحمتی با اشاره به اجراي عمليات نصب انشعاب فاضلاب در مناطق مختلف استان افزود: شهروندان محترم بايد مدنظر داشته باشند كه اجباري براي واگذاري شبكه داخل به پيمانكاران و كارگران نصب انشعاب وجود ندارد و لوله‌گذاري داخلي منزل و نصب آن به شبكه اصلي با انتخاب مالك انجام مي‌شود.

وی ادامه داد: پيمانكاران فعال در نصب انشعاب فاضلاب در خارج منزل از شبكه تا محل نصب سيفون، به هيچ عنوان مجاز به اخذ هزينه براي انجام عمليات لوله‌گذاري تا محل نصب سيفون نيستند، همچنين محل حفاري و نصب سيفون فاضلاب بايد در مقابل ملك و در نزديك‌ترين مكان به لوله انتظار انجام شود.

گفتني است شهروندان محترم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مي‌توانند با شماره تلفن 122 با اين شركت تماس بگيرند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 742
  • کد خبر : 16764