عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساماندهی و نظارت بر پانسیون های استان گلستان

در راستای ارتقای کیفی خدمات پانسیون ها صورت گرفت:

ساماندهی و نظارت بر پانسیون های استان گلستان

ساماندهی و نظارت بر پانسیون های استان گلستان

با توجه به اهمیت و ضرورت توسعه ورونق اماکن اقامتی و در راستای ارتقای کیفیت خدمات پانسیون ها در استان گلستان، پانسیون های این استان ساماندهی شد.

 به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، معاون گردشگری این اداره کل در جلسه ای که در راستای ساماندهی پانسیون های استان تشکیل شد، با اعلام این مطلب گفت: امروزه گسترش صنعت توریسم درکشور از مولفه های تاثیرگذار درتوسعه شهرها میباشد و رشد روز افزون این صنعت لزوم ایجاد پانسیون ها را درکنار مراکز اقامتی ایجاب می کند.

 احمد تجری دراین راستا افزود: تحقق این امر با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی احساس می شود.

 وی همچنین اذعان داشت: ازآنجا که رشد توریسم از اهمیت بالایی برخوردار است دربخش زیرساخت ها وامکانات رفاهی وخدماتی توریسم باید اقدامات جدی تر صورت گیرد.

 تجری با اشاره به اهمیت وضرورت بررسی ساختار اساسنامه پانسیون های استان، افزود: بر این اساس کلیه واحدهای متقاضی جذب مسافر نسبت به تمدید پروانه بهره برداری با معرفی به اماکن عمومی استان اقدام نموده و به صورت روزانه آمار مسافرین به اداره اماکن استان اعلام گردد.

 وی خاطر نشان کرد: نظارت و بازدید عالیه از پانسیون های استان به عمل می آید وکلیه واحدهای اقامتی پذیرایی استان درسایت گردشگری معرفی شده و اطلاع رسانی در دانشگاه ها و آموزش و پرورش جهت جذب مسافران صورت می گیرد.

 معاون گردشگری استان گلستان در پایان اظهار امیدواری کرد: با ساماندهی و نظارت بر خدمات دهی پانسیون های استان، ضمن ارتقاء کیفیت خدمات، رضایتمندی گردشگران ومسافران بیش از پیش فراهم شده وشاهد افزایش شمار گردشگران ورودی به گلستان باشیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : چلنگر
  • بازدید : 932
  • کد خبر : 1688