عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تردد بيش از 65 هزار ناوگان ترانزيت باری در پايانه مرزي اينچه برون

تا پايان دی ماه سالجاری صورت گرفت:

تردد بيش از 65 هزار ناوگان ترانزيت باری در پايانه مرزي اينچه برون

تردد بيش از 65 هزار ناوگان ترانزيت باری در پايانه مرزي اينچه برون

 مجموع تردد ناوگان ايراني و خارجي در پايانه مرزي اينچه برون طي ده ماهه امسال 65 هزار و 44 دستگاه كاميون بوده كه اقدام به جابجايي 815 هزار و 993 تن كالا نموده اند .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس محسن عامريون مديرپايانه مرزي اينچه برون استان گلستان در اين خصوص گفت: انواع تردد انجام شده در پايانه مرزي اينچه برون اعم از ورودي به داخل و يا خروجي ازكشور تا پايان دی ماه امسال مجموعاً بيش از 65 هزار تردد با جابجايي 815 هزار و 993 تن بوده كه سهم صادرات و ترانزيت خروجي كالا از اين رقم حدود 35 هزار و 593 دستگاه ناوگان با جابجايي بيش از 738 هزار و 317 تن كالاي صادراتی و ترانزیتی بوده است.

مهندس عامريون در ادامه گفت: در ده ماهه سال جاري 60 هزار و 459 تن كالاي ترانزيت ورودي را تعدادي بيش از دو هزار و 830 دستگاه ترانزيت ورودي جابجا نموده اند كه در مجموع حدود 815 هزار و 993 تن مجموع تمامی ارقام صادرات -ترانزيت ورودي و خروجي كالا را در پايانه مرزي اينچه برون استان گلستان شاهد بوده ايم .

مدير پايانه مرزي اينچه برون افزود: آمار مسافر ورودی و خروجی این مرز در ده ماهه اخيرسال نيز 120 هزار و 106 مسافر بوده که اين ميزان مسافرنسبت به مدت مشابه سال 1393 با تردد 102 هزار و 565 مسافر بیش از 17 درصد رشد را نشان می دهد، وي در پايان عمده كالاهاي ترانزيت شده را: مصالح ساختماني، آهن آلات و لوازم صنعتی و..... عنوان كرد.

 تردد بيش از 65 هزار ناوگان ترانزيت باری در پايانه مرزي اينچه برون

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .