عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های دهه فجر میراث فرهنگی گلستان اعلام شد


برنامه های دهه فجر میراث فرهنگی گلستان اعلام شد

برنامه های دهه فجر میراث فرهنگی گلستان اعلام شد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 4پروژه عمرانی گردشگری در ایام دهه فجر امسال، دیگر برنامه های این اداره کل رادر این ایام اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی این اداره کل، ابراهیم کریمی با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک فجر و اجرای برنامه هایی درسطح استان، پروژه های عمرانی قابل کلنگ زنی و افتتاح این اداره کل را در ایام دهه فجر برشمرد و گفت : افتتاح اقامتگاه طبیعت گردی در روستای غریب آباد شهرستان علی آباد کتول با میزان سرمایه گذاری 1000 میلیون ریال و دفتر خدمات مسافرتی هفت خان سفر در شهرستان مینودشت با میزان سرمایه گذاری 300 میلیون ریال از جمله پروژه های قابل افتتاح در این ایام است.

 کریمی در ادامه به پروژه های قابل کلنگ زنی دراین ایام اشاره داشت و افزود: موزه استانی گلستان در شهرستان گنبد کاووس با میزان سرمایه گذاری 10 هزار میلیون ریال از اعتبارات استانی و طرح گردشگری بن کلا درروستای بن کلا درشهرستان کردکوی با مبلغ سرمایه گذاری 12 هزار میلیون ریال از اعتبارات استانی از پروژه های قابل کلنگ زنی در ایام دهه فجر امسال می باشند.

 وی همچنین برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان های استان در ایام دهه فجر و نشست بررسی موسیقی کتول به عنوان طرحی پژوهشی در شهرستان علی آباد کتول را به عنوان دیگر برنامه ها عنوان کرد.

 کریمی در ادامه به برگزاری پیامکی با موضوعات مربوط به دهه فجر اشاره داشت و خاطر نشان کرد: پخش کلیپ های آموزنده با موضوع امر به معروف ونهی از منکر و برگزاری نمایشگاه نقاشی برای کودکان با موضوع دهه مبارک فجر و دیدار از خانواده معظم شهدا وشرکت درمراسم غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه ها دراین ایام می باشد.

 مدیر کل میراث فرهنگی گلستان با ذکر اینکه اطلاع رسانی و نصب بنرهای تبریک ایام دهه فجر و آذین بندی وفضا سازی اداره کل نیز به اجرا درخواهند آمد، ادامه داد: ایجاد ایستگاه صلواتی بزرگداشت دهه فجر و دعوت از بسیجیان و برگزاری دعای پرفیض زیارت عاشورا درنمازخانه اداره کل نیز از دیگر برنامه های اجرایی در این ایام است.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان درپایان اذعان داشت: اجرای برنامه های دهه فجر در راستای توسعه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان است و امید می رود با اجرایی شدن این پروژه ها زمینه ها ی توسعه ورونق استان بیش از پیش فراهم آید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .