عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش اندازه شناسی قانونی برگزار شد


همایش اندازه شناسی قانونی برگزار شد

همایش اندازه شناسی قانونی برگزار شد

 مدیر کل استاندارد گلستان در آیین افتتاح همایش اندازه شناسی قانونی گفت: با پیشرفت تکنولوژی موجود در عرصه های مختلف اندازه شناسی یک ضرورت حساس است.

محمود فرمانی افزود: اعتلای سطح کیفی و کمی زندگی آحاد جامعه به عنوان رسالتی خطیر بر عهده این سازمان قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد نیز ضمن ابراز رضایت از برگزاری این همایش آموزشی گفت: آموزش به کارکنان واحدهای مختلف سازمان در دستور کار ما قرار داشته است و آمید آن داریم که در سال آتی برنامه ای مدون برای آموزش این سازمان داشته باشیم.

سعادتی ضمن تشکر از میزبانی این همایش کشوری توسط استاندارد گلستان افزود: تهیه بانک اطلاعاتی از مدرسین تخصصی در حوزه های مختلف استاندارد و همچنین رایزنی برای حضور و تدریس در این حوزه ها توسط نخبگان از اقدامات ویژه این اداره کل است.

وی در پایان با اشاره به حضور کارشناسان جوان و کارآمد ادارات کل در این گونه همایش های آموزشی، از آنها خواست تا به نقد و بررسی دوره های انجام شده پرداخته و این اداره کل را مورد ارزیابی قرار دهند.

معاون اداره کل اندازه شناسی نیز با اشاره به پیگیری مدیر کل استاندارد گلستان به منظور میزبانی این دوره افزود: روند رو به رشد دنیای امروز، نیازهایی جدید را برایمان تعریف می کند. این دوره ها می بایست با نگاهی فرامرزی و بین المللی برگزار شود تا از استانداردسازی جهانی عقب نمانیم.

احد محمدی لیواری ادامه داد: قرار است تعریف جدیدی از جرم در سال 2018 به جهان اعلام شود و ما نیز باید با برگزاری اینگونه دوره های تخصصی .و حرفه ای آماده حضور در اندازه شناسی و استاندارد سازی جهانی باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان این دوره آموزشی به میزبانی استاندارد گلستان و اداره کل آموزش و ترویج و اداره کل اندازه شناسی، اوزان و مقیاس ها 14 لغایت 16 بهمن ماه در مجموعه گردشگری فرهنگیان گرگان برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .