عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد مديركل راه و شهرسازي از محور راميان- اولنگ در شرق گلستان


بازديد مديركل راه و شهرسازي از محور راميان- اولنگ در شرق گلستان

بازديد مديركل راه و شهرسازي از محور راميان- اولنگ در شرق گلستان

مديركل راه و شهرسازي گلستان بعدازظهر چهارشنبه از روند اجراي پروژه بهسازي محور كوهستاني راميان – اولنگ و عمليات راهداري زمستانه آن بازديد كرد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" در بازديد و نشست با مشاور و پيمانكار پروژه بر توجه بيشتر به فعاليت هاي در حال انجام، فعال نمودن تمام بخش ها و سرعت بخشيدن اجراي آن تاكيد داشت.

وي استفاده از پرسنل فني، تجهيزات و زمانبندي مناسب با طرح را يكي ديگر از موارد مورد توجه بيان كرد و گفت: در اين صورت است كه پيشرفت كار واضح و محسوس خواهد بود.

توجه به طراحي فني و مديريت اجرايي پروژه از اقدامات ضروري ديگري بود كه مبارك قدم براي پيشرفت كمي و كيفي محور بر آن تاكيد كرد.

محور راميان- اولنگ بر اثر سيلاب سال هاي اخير دچار آسيب ديدگي شده بود و هم اكنون ترانشه برداري(كوه بري)، احداث ديوار حائل و ضامن در فصل مشترك راه و رودخانه و ابنيه و فني، تثبيت ديواره هاي رانشي و تعريض از جمله عمليات در حال انجام در محور است.

مديريت هاي راهسازي، راهداري اداره كل، رئيس اداره راه و شهرسازي راميان،كارشناسان و پيمانكار مرتبط، مديركل راه و شهرسازي را در اين بازديد همراهي مي كردند.

بيش از 256 كيلومتر از راه هاي استان گلستان در حوزه استحفاظي شهرستان كوهستاني و جنگلي راميان قرار دارد.

شهرستان راميان در فاصله 75 كيلومتري شرق گرگان مركز استان گلستان واقع شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .