عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت های دانش بنیان بازوهای فعال توسعه کشور


شرکت های دانش بنیان بازوهای فعال توسعه کشور

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان شرکت های دانش بنیان را لازمه ی پیشرفت کشور خواند و گفت: تعداد 4318 شرکت دانش بنیان در کشور مشغول فعالیت هستند که بیش از 18 هزار میلیارد تومان برای کشور درآمد دارند.

حسین مومنی تعداد نیروهای تحت پوشش قرارگرفته توسط شرکتهای دانش بنیان را 8000 نیروی کار اعلام کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان از بازوهای فعال در توسعه کشور می باشد.

دکتر مومنی ضمن تاکید بر نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تقسیم بندی شرکت های دانش بنیان ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری با مجموع 564 شرکت بیش از 31 درصد تعداد شرکت های فعال دانش بنیان را تشکیل می دهد.

مومنی اضافه کرد: محصولات حوزه سخت افزار رایانه ای با کسب درآمدی در حدود 6/92 میلیارد تومان 9 درصد درآمدهای شرکت های دانش بنیان را تشکیل می دهد و محصولات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و نرم افزار های رایانه ای با در آمدی در حدود 50 میلیارد تومان 9/4 درصد در آمدها را شامل می شود که مجموعاً حدود 14 درصد درآمد شرکت های دانش بنیان را به خود اختصاص می دهند.

همچنین تعداد 119 شرکت از کل شرکت های این حوزه ها مشمول معافیت مالیاتی هستند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .