عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشنواره موسیقی مقامی کتول در شهر فاضل آباد برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب؛

جشنواره موسیقی مقامی کتول در شهر فاضل آباد برگزار شد

 جشنواره موسیقی مقامی کتول در شهر فاضل آباد برگزار شد

با همت اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول جشنواره موسیقی مقامی با حضور هنرمندان موسیقی شهرستان فاضل آباد در این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امو رفرهنگی اداره کل ،درچهارمین روز از ایام ا… دهه فجرجشنواره موسیقی مقامی کتولی به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان و با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان،بخشداری کمالان،شهرداری فاضل آباد و شورای اسلامی بخش کمالان باحضوراحمد تجری مفرد فرماندار،زنگانه معاون فرماندارشهرستان علی ابادکتول ،دیلم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول، عنایت رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان،میردیلمی بخشدارکمالان و دیگر مسولین درمجتمع فرهنگی هنری شهر فاضل اباد برگزار شد.

 فرماندار علی آباد کتول ‌دراین جشنواره خاطرنشان کرد: موسیقی‌های محلی برگرفته از فرهنگ و آداب و رسوم غنی اقوام مختلف این منطقه است و امیدواریم با استفاده از آن با تهاجمات فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

 عباس عنایت مدیر میراث فرهنگی شهرستان در این رابطه گفت: جشنواره موسیقی مقامی کتول به مدت یکروز و با حضور 5 گروه موسیقی مقامی در شهر فاضل آباد برگزار و در پایان از گروههای برتر با اهدا جوایز و لوح سپاس تقدیر گردید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .